Gratis likes uitwisselen voor je FB-pagina verzameltopic

1
---
MODBREAK
Dit topic heb ik omgedoopt tot het verzameltopic voor alle gratis likes uitwissel concepten. Als jij ook een concept heb voor gratis likes of gratis likes wil, dan plaats je dat in dit topic.

- Wouter
---


LikeTrader

Via LikeTrader kunt u gratis unieke likes,volgers krijgen op uw facebookpagina of website. Een nieuwe wave om een boost te geven aan de social media van uw product, bedrijf, organisatie ofwel gewoon voor je eigen fan/recreatie pagina. Er is ook een mogelijkheid om credits te kopen waarbij je op je website of facebookpagina een creditwaarde kan instellen van 1 tot 10. Deze waarde wordt afgetrokken als iemand jou website of facebookpagina liked, je kunt ook de creditwaarde verdienen bij het liken van andere websites en facebookpagina's in ons systeem. Die creditwaarde is dan afhankelijk van de waarde die de gebruiker heeft toegevoegd op zijn pagina of website.

Waarom LikeTrader?
  • U kunt gemakkelijk meer likes krijgen op uw facebookpagina of voor uw website.
  • Onze likes komen 100 procent van andere personen op LikeTrader en er is dus geen sprake van klonen of bots die uw facebookpagina of website liken.
  • Wij controleren ook indien de gebruikers die uw facebookpagina/website hebben geliked dan ook hun likes behouden, indien ze dit niet doen worden ze verbannen van de website. Dit zorgt ervoor dat je geen likes/verloren credits verliest aan gebruikers die achteraf uw pagina/website weer disliken. Indien dit wel gebeurd krijg je de credits terug die U verloren had.
Hoe werkt het?

LikeTrader zorgt ervoor dat u en anderen meer facebook-likes krijgen aan de hand van een creditsysteem. Je verbindt via facebook op je account en geeft toestemming aan onze LikeTrader applicatie zodat wij in staat zijn om uw vind-ik-leuk's op te halen. Hierna kan u bij LikeTrader uw eigen facebookpagina of website aanmelden waarop je meer likes wil krijgen.

Hoe krijg ik meer likes?

Ons systeem werkt als volgt: u kunt uw facebook pagina toevoegen in ons systeem en er een bepaalde creditwaarde aan geven dit gaat van 1 tot 10. Indien uw een creditwaarde van 10 credits instelt voor uw eigen pagina dan krijgen andere gebruikers die U pagina leuk vinden 10 credits bij en U wordt dan 10 credits afgetrokken.
Note: Indien je 10 als creditwaarde instelt sta je hoger in het overzicht van alle facebookpagina's en heb je meer kans dat meer mensen uw facebookpagina gaan leuk vinden.

Youtube tutorial : http://www.youtube.com/watch?v=M2l_9N41Ze4
Website: http://liketrader.nl

Re: Gratis likes uitwisselen voor je FB-pagina of website!

3
Heb Liketrader geprobeerd en het heeft geleidt tot meer likes voor mijn facebook pagina. Ik ben benieuwd hoe anderen liketrader ervaren.
Weet alleen niet zeker of de likes relevant zijn, maar gratis marketing op deze manier kan volgens mij geen kwaad. Twitter heeft eenzelfde soort principe met twiends.com, maar dit leidde tot irrelevante volgers. Twiends is ook internationaal en liketrader is (volgens) mij alleen gericht op de Nederlandse en Belgische markt.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Gratis likes uitwisselen voor je FB-pagina of website!

5
Dan nog is het een vorm van gratis reclame (volgens mij). Hoeveel ondernemers stoppen veel geld in reclame campagnes en halen er ook geen conversies uit. Of ze het het delen is nog maar de vraag inderdaad. 1 ding is zeker, je netwerk om reclame en aanbiedingen te verspreiden wordt wel groter hierdoor.

Re: Gratis likes uitwisselen voor je FB-pagina of website!

6
ik heb me aangemeld en heb al vrij snel 3 nieuwe likes.

Alleen alledrie de nieuwe likes zijn facebook pagina's die speciaal zijn aangemaakt om voor liketrader te liken. als ik op iemand van de 3 klik hebben ze
a) geen profielfoto
b) geen vrienden
c) hun profiel staat vol met alleen likes

dus het schiet totaal niet op. Het enige wat je krijgt is meer likes van 'mensen' die niet bestaan...


kan er geen controle systeem komen dat alleen echte mensen met echte profielen mogen liken? ipv dat iedereen een nepprofiel gaat aanmaken om alles te liken?

want het idee zelf vind ik verder erg goed


groetjes,
tabitha

Re: Gratis likes uitwisselen voor je FB-pagina of website!

7
Dat dacht ik al..
goldfeeling.nl schreef: want het idee zelf vind ik verder erg goed
Het "idee" is dat er "geruild" wordt met likes van mensen die niet echt bestaan. Een "echt mens" zou niet zomaar op facebook iets gaan liken omdat de eigenaar van een pagina credits heeft of op een andere manier ruilwaar zou kunnen bieden voor een like..

Re: Gratis likes uitwisselen voor je FB-pagina of website!

8
dat is wel een zeer snel oordeel voor de eerste 3 likes
er zijn zeker en vast echte gebruikers.
Wat er bij jou pagina al gebeurd is is ten eerste de admin (ik)zelf die test of dat de paginalink "vind-ik-leuk" naar jou pagina wel degelijk werkt en effectief kan gebruikt worden en kijkt welke informatie op jou pagina wordt weergegeven.

en op wouter in te gaan er zijn tot nu toe al 400 likes uitgedeeld op het korte tijd dat we bestaan, we zijn nog steeds aan het groeien.

Re: Gratis likes uitwisselen voor je FB-pagina of website!

11
xarQi schreef: en op wouter in te gaan er zijn tot nu toe al 400 likes uitgedeeld op het korte tijd dat we bestaan, we zijn nog steeds aan het groeien.
Het enige wat er nu gebeurd is dat website eigenaren, of beter gezegd, facebook pagina eigenaren, elkaars pagina 'leuk gaan vinden'. Het laatste waar jij als eigenaar van een facebook pagina tijd voor heb, is actief deelnemen (reageren, liken, delen) aan pagina's die jij onvrijwillig leuk gevonden hebt omdat je credits via dit systeem wilde verdienen. Je kan dan wel opleggen aan je gebruikers dat ze de like niet meer in mogen trekken, maar dat zal er zeker niet voor zorgen dat zij opeens meerwaarde gaan toevoegen aan de pagina die ze leuk gevonden hebben. Ze zullen hoogstens de moeite nemen om de updates van deze pagina's uit hun timeline te halen, omdat het ze niets interesseert. Als ze hun eigen pagina al niet beheren met een speciaal daarvoor aangemaakt (dus onpersoonlijk en ongebruikt) facebook account.

Kortom, je hebt er niets aan. Tenminste, niet als je wilt dat jouw fans actief deelnemen om jouw merk en/of product bekendheid te geven of om in 'verbinding' te staan met jouw merk/product. Dat is wel het idee van facebook. :)

Het enige wat dit systeem doet is het aantal likes ophogen. Als dat je doel is, dan kan je dit systeem daar wellicht voor gebruiken. Maar zoals ik al aangaf, je hebt niets aan de fans die je via dit systeem verkrijgt.

Re: Gratis likes uitwisselen voor je FB-pagina of website!

13
Een goed product, merk of in ons geval, webwinkel maken en zorgen dat mensen enthousiast worden over wat jij doet en zodoende je werk daadwerkelijk leuk vinden, zowel letterlijk als door het drukken op het "vind ik leuk" knopje.

Dit is niet iets waar je even voor kan betalen en dat het dan geregeld is.

Wat je wel kan doen is dus een zeer goede service bieden als webwinkel zodat je klanten daar enthousiast over worden en ze dan vragen of ze je facebook pagina leuk vinden. Een goed moment om te vragen of men je pagina leuk wil vinden is bijvoorbeeld bij de orderbevestiging of in het mailtje die je een paar dagen na verzending verstuurt naar de klant, met de vraag hoe de bestelling bevallen is.

Re: Gratis likes uitwisselen voor je FB-pagina of website!

14
Na controle van de accounts
zijn er 2 gebruikers verbannen van het systeem die een fake account hadden en gebruikten.
Al de andere accounts zien er echt en gebruikt uit.
Wij zullen uiteraard een oplossing zoeken om dit probleem te automatiseren of geregeld de controle uitvoeren. Updates zal ik hier vermelden

Re: Gratis likes uitwisselen voor je FB-pagina of website!

15
Wat je wel kan doen is dus een zeer goede service bieden als webwinkel zodat je klanten daar enthousiast over worden en ze dan vragen of ze je facebook pagina leuk vinden.
Waarom willen jullie dat de facebook pagina (die je blijkbaar gemaakt hebt) leuk gevonden gaat worden. Waarom wil je niet gewoon dat je webwinkel leuk gevonden gaat worden? Dan komen ze direct op je winkel. Je kan zelfs per product een vind ik leuk button hebben.
Dit alles zonder zelfs maar een facebook pagina te hebben, die je dan ook niet bij hoeft te houden.

Re: Gratis likes uitwisselen voor je FB-pagina of website!

16
Mijn pagina is gekoppeld aan mijn site. Als iemand de home page leuk vindt, dan vindt hij ook automatisch de pagina leuk.

Het voordeel van de likes op een pagina verzamelen in plaats van per los artikel, is dat je op die manier onder de aandacht van je fans kan blijven. Plaats bijvoorbeeld wekelijks een leuke foto of update op je pagina en al je fans zien dat voorbij komen en als het echt iets leuks is wat je laat zien, dan zullen je fans dat ook weer gaan delen met hun vriendjes.

Re: Gratis likes uitwisselen voor je FB-pagina of website!

17
PaulG schreef:
Wat je wel kan doen is dus een zeer goede service bieden als webwinkel zodat je klanten daar enthousiast over worden en ze dan vragen of ze je facebook pagina leuk vinden.
Waarom willen jullie dat de facebook pagina (die je blijkbaar gemaakt hebt) leuk gevonden gaat worden. Waarom wil je niet gewoon dat je webwinkel leuk gevonden gaat worden? Dan komen ze direct op je winkel. Je kan zelfs per product een vind ik leuk button hebben.
Dit alles zonder zelfs maar een facebook pagina te hebben, die je dan ook niet bij hoeft te houden.
Het heeft zeker wel waarde dat mensen je facebook pagina leuk vinden. Overigens zal men (denk ik) sneller een pagina gaan 'liken' dan een bepaald product. Een facebook pagina is ook een soort uithangbord van je webwinkel, dus is het logisch dat je wilt dat deze ge-liked wordt.

De hype rond facebook is op dit moment zo groot, dat hier slim op ingespeeld wordt door de topic starter.
Er zijn zelfs groepen op facebook waar een handel (particulier) is in nichegoederen en waar mensen hun producten verkopen, zo groot is de hype op facebook tegenwoordig. Zoek maar eens naar de groep 'sneakermall' op facebook (en dit is 1 van de velen).

En ik begrijp heel goed dat meneer Wouter aangeeft dat hier weinig conversies uit voort zullen komen, door irrelevante bezoekers/likers. Er zijn ook wat puntjes waar hij aan zal moeten werken, zoals fake accounts en zo. Maar zoals ik zag was de site niet zo lang in de lucht en dan heb je altijd kinderziektes.

Als de topicstarter er voor kan zorgen dat er ook normale facebookgebruikers op liketrader af komen d.m.v. recensies of misschien aanbiedingen van de aangesloten partijen aan te bieden, dan zullen er misschien ook conversies uit voort kunnen komen (overigens moeilijk te pijlen).

@Wouter het is makkelijker om iets helemaal de grond in te stampen (zal je wel mod voor zijn), dan ook werkelijk kritiek te leveren waar hij iets mee kan (echt positieve invloed heb je niet). Ik heb hier trouwens geen persoonlijk belang in.

Re: Gratis likes uitwisselen voor je FB-pagina of website!

18
jmb_marto schreef: @Wouter het is makkelijker om iets helemaal de grond in te stampen (zal je wel mod voor zijn), dan ook werkelijk kritiek te leveren waar hij iets mee kan (echt positieve invloed heb je niet). Ik heb hier trouwens geen persoonlijk belang in.
Je moest eens weten hoeveel van dit soort 'initiatieven' hier op dit forum wekelijks een link cq. spam achterlaten. Als ik op alles opbouwende kritiek zou geven heb ik een dagtaak. Bovendien is er nog niemand van dit soort bedrijven geweest die enig opbouwende kritiek ter harte nam en zijn/haar initiatief daarop aan wilde passen. Het ging er telkens om mensen te vinden die er wel voor wilde betalen. Easy money voor de spammer. Niks geen meerwaarde willen bieden.

De meeste van dit soort berichten verdwijnt trouwens direct weer van het forum want zulke spam biedt totaal geen meerwaarde voor de leden van dit forum.

Dat gezegd hebbende lijkt het mij een uitgelezen kans voor de topic starter om mij en andere leden aan te tonen dat je mensen wel degelijk kan forceren in wat zij leuk moeten vinden en waar zij fan van moeten worden. Want zoals jullie zien is dit bericht niet verwijderd van het forum. :)

Re: Gratis likes uitwisselen voor je FB-pagina of website!

19
xarQi schreef:Na controle van de accounts
zijn er 2 gebruikers verbannen van het systeem die een fake account hadden en gebruikten.
Al de andere accounts zien er echt en gebruikt uit.
Wij zullen uiteraard een oplossing zoeken om dit probleem te automatiseren of geregeld de controle uitvoeren. Updates zal ik hier vermelden
Zo te zien is de topicstarter al enigzins bereid/bezig om verbeteringen toe te passen. Overigens had ik even persoonlijk contact met hem opgenomen om opheldering te vragen wat betreft de fake accounts. 1 was van hemzelf, om zo de facebookpagina's en accounts te checken op echtheid enz..
Misschien had ie het eerst in een Beta versie moeten zetten, maar denk dat ie met de feedback uit het topic redelijk uit de voeten kan.
Heb hem ook gelijk gewezen op de opmerking van Wouter, wat betreft irrelevante likes enz... Hier zou hij over brainstormen om iets passends voor te bedenken.
Zal een hele uitdaging zijn, maar de intentie is er in ieder geval.

offtopic: Als je in eerste instantie niet van plan bent om een positieve bijdrage te leveren, waarom ben je dan uberhaupt mod. En of het een dagtaak zal zijn, moet niet uitmaken. Nu heb je wel een dagtaak aan het afkraken van topics.

Re: Gratis likes uitwisselen voor je FB-pagina of website!

20
goldfeeling.nl schreef:het ging mij om de mensen die meteen een nepprofiel gaan aanmaken om daarmee pagina's te liken en ik hoopte dat daarvoor een oplossing mogelijk was om dat te voorkomen of controleren.
Hiervoor wordt snel een oplossing voorzien (profielfoto, minimumaantal vrienden, etc) zodat snel aangemaakte fake-accounts kunnen vermeden worden. Spaart ons meteen ook heel wat manuele controles uit achteraf.
Wouter Hol schreef:Het enige wat er nu gebeurd is dat website eigenaren, of beter gezegd, facebook pagina eigenaren, elkaars pagina 'leuk gaan vinden'. Het laatste waar jij als eigenaar van een facebook pagina tijd voor heb, is actief deelnemen (reageren, liken, delen) aan pagina's die jij onvrijwillig leuk gevonden hebt omdat je credits via dit systeem wilde verdienen. Je kan dan wel opleggen aan je gebruikers dat ze de like niet meer in mogen trekken, maar dat zal er zeker niet voor zorgen dat zij opeens meerwaarde gaan toevoegen aan de pagina die ze leuk gevonden hebben. Ze zullen hoogstens de moeite nemen om de updates van deze pagina's uit hun timeline te halen, omdat het ze niets interesseert. Als ze hun eigen pagina al niet beheren met een speciaal daarvoor aangemaakt (dus onpersoonlijk en ongebruikt) facebook account.
De hoofdbedoeling van LikeTrader is dan ook om meer likes te kunnen verzamelen voor je pagina (door die dus "uit te wisselen"). Een pagina met 500 likes zal iemand anders (die wél geinteresseerd is) ook sneller leuk gaan vinden dan een pagina met amper 2 likes.

De meeste likers zullen inderdaad niet geinteresseerd zijn in je pagina (al kan er altijd wel eens iemand zijn die toevallig wél interesse heeft), maar de like zelf wordt uiteindelijk ook weergegeven op zijn/haar profiel, in zijn/haar timeline,... waardoor je ook zijn/haar vrienden bereikt.

En dàt is dan ook wat LikeTrader doet: je extra likes bezorgen en je bereik vergroten. Natuurlijk zijn ze niet evenwaardig aan gebruikers die op je eigen website op het knopje gaan klikken, maar in elk geval beter dan de "buitenlandse" likes die je hier en daar kan kopen voor pakweg 10 eurocent per like. Daar heb je al helemààl niets aan. Dan is LikeTrader toch goedkoper en interessanter ;-)
jmb_marto schreef:En ik begrijp heel goed dat meneer Wouter aangeeft dat hier weinig conversies uit voort zullen komen, door irrelevante bezoekers/likers. Er zijn ook wat puntjes waar hij aan zal moeten werken, zoals fake accounts en zo. Maar zoals ik zag was de site niet zo lang in de lucht en dan heb je altijd kinderziektes.
Kinderziektes zullen er altijd zijn bij een net opgestart project, en mede dankzij jullie feedback is er al één en ander opgelost. Opbouwende kritiek "vind ik leuk" en doen we zeker iets mee. Veel conversies zal je er inderdaad niet uithalen, enkel een groter bereik en het "imago" van een pagina met meer dan een handvol likes. Eenmaal LikeTrader wat groter is (en honderden pagina's bevat om te liken) komen er zeker mogelijkheden om bvb op interesses te gaan filteren, zodat gebruikers sneller pagina's gaan liken die ze écht leuk vinden. Zie de huidige LikeTrader vooral als een mooie basis waar zeker nog verder op gebouwd zal worden.
jmb_marto schreef:Zal een hele uitdaging zijn, maar de intentie is er in ieder geval.
We houden hier van uitdagingen, dus dat komt in orde! ;-)

Re: Gratis likes uitwisselen voor je FB-pagina of website!

21
Stel, je hebt 1000 'likes' verkregen van 'mensen' die geen affiniteit met je bedrijf of merk hebben. Vervolgens post je een ludiek item om interactie met je 'likers' te creëren. Na een week staat de teller op wél 1 like. Komt dit niet een klein beetje onprofessioneel over?

Ik kan me er verder wel in vinden om in het begin een honderdtal 'likes' uit te wisselen om van meer autoritaire waarde te 'lijken'.

Groet,
Nieck
Webwinkel beginnen of een pinautomaat huren?

Re: Gratis likes uitwisselen voor je FB-pagina of website!

22
Simit schreef:Hiervoor wordt snel een oplossing voorzien (profielfoto, minimumaantal vrienden, etc) zodat snel aangemaakte fake-accounts kunnen vermeden worden. Spaart ons meteen ook heel wat manuele controles uit achteraf.
En dat is inmiddels een feit: profielen worden bij de 1ste aanmelding gescreend op een aantal punten, en wie hier niet aan voldoet (snel aangemaakte nep-accounts dus) wordt geweigerd.

Multoweb schreef:Stel, je hebt 1000 'likes' verkregen van 'mensen' die geen affiniteit met je bedrijf of merk hebben. Vervolgens post je een ludiek item om interactie met je 'likers' te creëren. Na een week staat de teller op wél 1 like. Komt dit niet een klein beetje onprofessioneel over?
Ik denk persoonlijk niet dat één ludieke facebook-post plots 999 dislikes zal opleveren. Het grootste deel van de likes wordt momenteel netjes behouden (en daar zitten effectief FB-pagina's tussen die meermaals per dag een bericht plaatsen). In het uitzonderlijke geval van een dislike worden de credits bij de eerstvolgende systeemcontrole ook netjes reversed.
Multoweb schreef:Ik kan me er verder wel in vinden om in het begin een honderdtal 'likes' uit te wisselen om van meer autoritaire waarde te 'lijken'.
Dan ben je zeker welkom! ;-)

Re: Gratis likes uitwisselen voor je FB-pagina of website!

23
Multoweb schreef:Stel, je hebt 1000 'likes' verkregen van 'mensen' die geen affiniteit met je bedrijf of merk hebben. Vervolgens post je een ludiek item om interactie met je 'likers' te creëren. Na een week staat de teller op wél 1 like. Komt dit niet een klein beetje onprofessioneel over?
Ik denk persoonlijk niet dat één ludieke facebook-post plots 999 dislikes zal opleveren. Het grootste deel van de likes wordt momenteel netjes behouden (en daar zitten effectief FB-pagina's tussen die meermaals per dag een bericht plaatsen). In het uitzonderlijke geval van een dislike worden de credits bij de eerstvolgende systeemcontrole ook netjes reversed.
Sorry, misschien was mijn post ietwat onduidelijk. Ik zal het proberen te verhelderen. Met de eerste 1000 likes doelde ik op de verkregen likes die de Facebookpagina 'krijgt'. Met de 'ene' like bedoel ik de like op het ludieke item.

De 1000 'vriendjes' hebben geen enkele affiniteit met het merk of het bedrijf, en zullen dus niet gauw een item gaan liken (vandaar mijn voorbeeld van 1 like, dit kunnen er net zo goed 2 of 3 zijn). Doen ze dit wel zorg dan dat de posts relevant en in de Nederlandse taal zijn. Roemeense reacties/likes komen de betrouwbaarheid natuurlijk niet ten goede. :lol:

Vandaar dat het onprofessioneel over kan komen als een pagina met zoveel (1000) volgers slechts enkele of geen reacties of likes op een bericht ontvangt. :)
Webwinkel beginnen of een pinautomaat huren?

Re: Gratis likes uitwisselen voor je FB-pagina of website!

24
Multoweb schreef:De 1000 'vriendjes' hebben geen enkele affiniteit met het merk of het bedrijf, en zullen dus niet gauw een item gaan liken (vandaar mijn voorbeeld van 1 like, dit kunnen er net zo goed 2 of 3 zijn). Doen ze dit wel zorg dan dat de posts relevant en in de Nederlandse taal zijn. Roemeense reacties/likes komen de betrouwbaarheid natuurlijk niet ten goede. :lol:
De gebruikers op LikeTrader zijn Nederlandstalig, dus Roemeense reacties moet je zeker niet verwachten (in tegenstelling tot de vele "facebook likes kopen" toestanden waar je voornamelijk buitenlandse volgers krijgt). Affiniteit met je merk hebben ze inderdaad meestal niet. Eenmaal LikeTrader wat meer gebruikers heeft komt er zeker wel een mogelijkheid om op basis van interesses te gaan werken.
Multoweb schreef:Vandaar dat het onprofessioneel over kan komen als een pagina met zoveel (1000) volgers slechts enkele of geen reacties of likes op een bericht ontvangt. :)
Een pagina met nul (0) volgers komt volgens mij nog minder professioneel over. Zie LikeTrader (zeker in de beginperiode) dan ook vooral als een mooie start om je eerste volgers/likes te bekomen...

Re: Gratis likes uitwisselen voor je FB-pagina of website!

25
Wouter Hol schreef:Een goed product, merk of in ons geval, webwinkel maken en zorgen dat mensen enthousiast worden over wat jij doet en zodoende je werk daadwerkelijk leuk vinden, zowel letterlijk als door het drukken op het "vind ik leuk" knopje.

Dit is niet iets waar je even voor kan betalen en dat het dan geregeld is.

Wat je wel kan doen is dus een zeer goede service bieden als webwinkel zodat je klanten daar enthousiast over worden en ze dan vragen of ze je facebook pagina leuk vinden. Een goed moment om te vragen of men je pagina leuk wil vinden is bijvoorbeeld bij de orderbevestiging of in het mailtje die je een paar dagen na verzending verstuurt naar de klant, met de vraag hoe de bestelling bevallen is.
8)

Dit dus. Zo doen wij dat ook. En gelukkig werpt dat nu z'n vruchten af, en dat op zo een korte termijn.
Zelf gebruik ik, althans, dat probeer ik, mijn gezond boeren verstand. FB is een leuke tool, maar niet alleszeggend, en al helemaal niet conversie verhogend op deze manier. Aan het aantal bezoekers heb je niks, ja, leuk als je 50 bezoekers per dag krijgt, maar als men niks koopt, dan heb je er nog weinig aan. Dat is voor mij als beginner althans wel duidelijk.
http://www.ukfood.nl
http://ukfoodnl.blogspot.com
Problemen bestaan niet, hooguit uitdagingen!

Re: Gratis likes uitwisselen voor je FB-pagina of website!

26
ik heb een vraagje voor de topic starter. Ik heb dankzij liketrader nu best al wat likes erbij, maar ik zie dat ik voornamelijk jongens/mannen heb, terwijl mijn pagina echt alleen op vrouwen is gericht.

Alleen nu vroeg ik mij dus af: kan er een optie komen dat ik kan instellen dat alleen vrouwelijke facebookers mijn pagina kunnen zien en liken op liketrader? dus een filter erop of iets.

Andersom lijkt mij ook handig, dat je als optie kan instellen dat pagina's voor mannen alleen door mannen worden gezien.

Zo ben je toch meteen al een stukje dichterbij je doelgroep..

Re: Gratis likes uitwisselen voor je FB-pagina of website!

27
Dit laat ook meteen de onzin van het systeem zien. Men liked niet omdat men het leuk vindt maar gewoon voor punten. Je hebt er gewoon niets aan.
Net als autohitters voor bezoekers. Jij kijkt op sites en andere zien dan jouw site. Maar wat moet je met mensen die alleen punten willen scoren.

Re: Gratis likes uitwisselen voor je FB-pagina of website!

28
tabitha schreef:ik heb een vraagje voor de topic starter. Ik heb dankzij liketrader nu best al wat likes erbij, maar ik zie dat ik voornamelijk jongens/mannen heb, terwijl mijn pagina echt alleen op vrouwen is gericht.

Alleen nu vroeg ik mij dus af: kan er een optie komen dat ik kan instellen dat alleen vrouwelijke facebookers mijn pagina kunnen zien en liken op liketrader? dus een filter erop of iets.

Andersom lijkt mij ook handig, dat je als optie kan instellen dat pagina's voor mannen alleen door mannen worden gezien.

Zo ben je toch meteen al een stukje dichterbij je doelgroep..
simit schreef:Eenmaal LikeTrader wat groter is (en honderden pagina's bevat om te liken) komen er zeker mogelijkheden om bvb op interesses te gaan filteren, zodat gebruikers sneller pagina's gaan liken die ze écht leuk vinden. Zie de huidige LikeTrader vooral als een mooie basis waar zeker nog verder op gebouwd zal worden.
Dus ook eventueel later als er wat meer pagina's zijn in ons systeem kunnen we dan de optie vrouwen/mannen ook instellen en dan ook op basis van intresses,leeftijd etc. Dit zal dan voor de volgende update zijn.

Re: Gratis likes uitwisselen voor je FB-pagina of website!

29
Met dit soort websites kun je wel starten om de facebook pagina "op gang" te helpen.

Immers een pagina waar al wat gebeurd wordt eerder "geliked" dan een pagina zonder.

Alleen ik ben zelf ook lid bij linktrader en hebt het idee dat de gebruikers niet meer (of weinig) actief zijn.
http://www.beginjewebwinkel.nl webshop starten vanaf 9,95 per maand. Bij ons krijg je regelmatig flyers toegestuurd om je webshop te promoten.

Re: Gratis likes uitwisselen voor je FB-pagina of website!

30
Als marketeer gaan mijn haren van dit soort initiatieven echt recht overeind staan. Het product is slim, maar de mensen die hierin meegaan niet. Zoals Wouter al probeert aan te geven: zorg er gewoon voor dat jouw product/service/winkel -> merk likable is. Zorg voor toegevoegde waarde. Waarom ben je anders gaan ondernemen? Om je hand op te houden en te wachten totdat mensen er geld en moeite in investeren?

Je moet een "like" zien als iemand die het opneemt voor jouw bedrijf. Een ambassadeur. Iemand die bereid is je merk aan te bevelen. Maar verkies in vredesnaam kwaliteit boven kwaliteit. Je kunt 1000000 bezoekers op je website krijgen.. maar het draait om die groep die koopt. Toch?

Meer likes op een natuurlijke manier? Zet dan een leuke actie op touw. Lokaal, regionaal, nationaal.. dat maakt niet uit. Als het maar doel(-groep)gericht is. Schrijf een ludieke actie uit. En beloon je likers voor hun trouw. Zo nu en dan iets weggeven helpt daarbij. Leuke voorbeelden hiervan? http://www.facebook.com/yvesrocher.nederland - http://www.facebook.com/SamsungNederland . Grote merken.. Ik weet het. Maar beter goed gejat...
Marketing moet altijd meetbaar zijn