Goede pakkende etiketten voor op producten

1
Momenteel gebruik ik brief etiketten om producten te nummeren, maar deze blijven helemaal niet goed op de producten zitten. Ik wil een labelprinter nog even uitstellen. Maar heeft iemand een idee welke etiketten geschikt zijn om ook op producten te plakken?

Re: Goede pakkende etiketten voor op producten

2
Ik heb hetzelfde probleem gehad in het begin.
Ploeteren om labels goed te krijgen.

Toch maar een labelwriter gekocht. Dat had ik eerder moeten doen! Echt ik kan het je aanraden. Het is de frustratie niet waard. Je hebt het zo terug verdient.

Was misschien niet wat je wilde horen. :wink:
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Goede pakkende etiketten voor op producten

5
Zon labelwriter valt toch wel mee?

Een dymo labelwriter kost je minder als 100 euro. Kun je postzegels, adressen en etiketten voor op producten zoals met barcode's voor printen. is het zeker waard.

Onze leverancier plakt de etiketten er voor ons op, dus of de functie van etiketten maken voor producten met de dymo labelwriter handig is weet ik niet. De labels die bij ons op de producten zitten zien er iig wel professioneler uit dan een die uit een dymo komt.. Zal je dan ook wel weer meer kosten.