Korting coupon

1
Mede webwinkel ondernemers,

Wat is jullie gevoel, ervaring met korting coupons. Ik overweeg een advertentie te plaatsen in een magazine met wellicht een 10% korting code. Echter als ik zelf shop bij een webwinkel en lees bij het afrekenen `heeft u een korting coupon' en ik die niet heb, mij een minder plezierig gevoel bekruipt alsof ik iets misloop ;-)

Met een groet,
Remco

Re: Korting coupon

2
Dat gevoel klopt wel :-)
Je kan dat opvangen door ze naar een aparte landingspagina te sturen en daar een cookie te plaatsen (bijv) die actie aangeeft. Dan kan alleen het kostingscode invulveld getoond worden als de cookie actief is als men bij het afreken scherm gekomen is.

Je kan ook bij het veld zetten: Kortingscode (bijv uit nieuwsbrief)
Mensen die dan geen nieuwsbrief lid zijn weten dat ze hem niet hebben en worden dan misschien wel meteen lid.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Korting coupon

5
PeterPastoor schreef:
paula9 schreef:Dat tweede lijkt mij een slimme zet, zet erbij dat de kortingscode uit een nieuwsbrief dient te komen!
Als je toch graag jouw link wilt delen zorg ervoor dat de tekst klopt :D
:lol:

ontopic, om het effect goed te kunnen meten raad ik aan om een aparte landingspagina te maken waar je de kortingscode of kortingscoupon kunt verzilveren. Op die manier kun je goed meten wat het effect is van je nieuwsbrief of andere actie, je creëert op deze manier ook een veiligheid in dat mensen niet op zoek gaan naar kortingscodes omdat ze een invoerveld zien.
Als je het leuk vind kun je ons mailen dan plaatsen wij de code op onze website.
gratis kortingscoupon

groetjes,

kortingscoupon.nl

Re: Korting coupon

6
Uit onderzoek is gebleken dat gratis verzending aantrekkelijker is dan '10% korting' daarentegen blijkt, wanneer je verzendkosten bv. €6 zijn, een coupon van €6 ook weer erg goed te werken...
Lastig dus!

succes
Voor meer informatie kunt u kijken op onze website.