Hoi allemaal!

1
Hoi allemaal,
ik ben SaskiaW en werk voor een bedrijf Artgeist dat verschillende decoratie webwinkels voert. We zijn een Pools bedrijf dat zich bezighoudt met het verkopen van schilderijen (handgeschilderde en geprinte) en muurstickers. Ons aanbod is al echt groot; onze klanten kunnen kiezen voor schilderijen op canvas of op plexiglas en uit een aantal categorieën. We zijn al aanwezig in vele Europese en niet-Europese landen en nu zijn we van plan om onze producten in Nederland aan de man te brengen.
Onze Nederlandse website is bimago.nl
Ik ben de einige persoon in ons bedrijf die het Nederlands kent. Deze prachtige taal leer ik sinds 3 jaar (ik studeer Neerlandistiek in Polen) dus neem mij niet kwalijk dat ik soms wat grammaticale foutjes maak :)

Groetjes!
Mijn webwinkel:

Canvas schilderijen

Re: Hoi allemaal!

3
Beste Saskia,
Welkom. Met jouw grammatica zit het wel goed (prima zelfs), daar kunnen héél veel Nederlanders nog een puntje aan zuigen. Succes met de business.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.