Ik ben geen nerd en heb weinig software/programeer kennis.
Volgende vraag is waar ik nu het best mee kan beginnen,ik heb een site nodig met een hoop opslag want er komen veel producten met uitgebreid fotomateriaal op.
Verder wil ik graag met ICEPAY of MULTISAFEPAY werken (vind Ogone belachelijk duur en GlobeCharge lijkt me ook minder aantrekkelijk)
Door me te orienteren vind ik Webwinkel en Webwinkelideal geen optie vanwege de betaalmogelijkheden en/of de siterechten,ik vind het b.v. belachelijk dat een betaalde host tegen jouw zin de sier met jouw site mag maken.
Shopfactory is ook een mindere oplossing vanwege het feit dat ze maar 100mb diskruimte aanbieden (een 100/128mb usb stick kan je volgens mij niet eens meer kopen

Wat ik heel sterk vind is Magento,ik heb het een klein beetje uit kunnen testen en dit produkt komt dicht bij mijn ideeen.
Nu kwam ik ook de volgende aanbieding tegen incl.Magento software voor 129.-(aankoop)
Het lijkt me niet gek,de info is jammer genoeg een beetje beperkt.
zit er een addertje onder het gras,zie ik iets over het hoofd of is dit gewoon een mooie aanbieding?
hoe kom je er achter of een host wel wel levert wat hij beloofd, capabel is en draait op (super)snelle servers?
Graag jullie mening
http://www.domeinwinkel.nl/hosting-mage ... 4wodik09KA
leuke en informatieve site hier,ik hoop mijn aandeel te kunnen leveren in de nabije toekomst.