Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: kan iemand die spammers bannen?

5
Eerlijk gezegd begin ik mij er ook behoorlijk aan te ergeren. Het is niet alleen erg irritant voor ons als gebruikers, maar op den duur ook schadelijk voor jullie posities in zoekmachines. Terwijl het allemaal echt niet zo moeilijk te voorkomen is. Keer op keer de IP-adressen van deze spammers blokkeren is een waardeloze methode om dit soort geautomatiseerde spam te bestrijden, deze spammers gebruiken namelijk toch proxy servers waardoor ze niet gebonden zijn aan één IP-adres.

Ik was het wachtwoord van mijn account vergeten, toen ik mij dus opnieuw wilde registreren zag ik dat er niet eens een captcha in het registratieformulier zit. Ik bedoel dit niet vervelend, maar op deze manier is het echt niet verwonderlijk dat er iedere dag zoveel spam op staat. Gooi er dus een captcha op, of vraag een simpele vraag zoals "Wat is zwaader? Een kip of een koe?" of een van deze andere 29 oplossingen.