Even jullie mening

1
Ik heb een klant die beweert dat 8 artikelen (zeepjes) beschadigd en/of gebroken bij haar zijn aangekomen. Nu heb ik om een foto gevraagd, maar deze klant beweert geen fototoestel te hebben en kent ook niemand die er een heeft. Daarnaast beweert ze dat de doos vochtig was.

Nu mijn vraag aan jullie: zouden jullie het opnieuw opsturen?

Re: Even jullie mening

2
Vraag aan de klant ze retour te sturen (op haar kosten) en mocht het inderdaad zo zijn dan stuur jij nieuwe op en maakt haar de gemaakte kosten over op de bank.

Is het een serieuze klacht dan heb jij het netjes behandeld (jij kan er niets aan doen dat de snellere manier van foto nemen niet kan)

Is het geen serieuze klacht dan hoor je niets weer van mevrouw.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

Re: Even jullie mening

3
Dank voor de reactie. Dit lijkt mij inderdaad een redelijke voorstel. Ik ga het eens voorstellen.

Al is er nu natuurlijk wel een grote kans dat ik de zeepjes gebroken en wel teruggestuurd krijg. Maar ik wacht het af!

Re: Even jullie mening

4
Laat ons even weten hoe het gelopen is. Ben wel nieuws gierig.

Geen foto mogelijkheid anno 2012 lijkt mij een sterk verhaal, maar goed. Misschien kan ze de zeepjes scannen :P
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Even jullie mening

5
Ilse2010 schreef:Ik heb een klant die beweert dat 8 artikelen (zeepjes) beschadigd en/of gebroken bij haar zijn aangekomen. Nu heb ik om een foto gevraagd, maar deze klant beweert geen fototoestel te hebben en kent ook niemand die er een heeft. Daarnaast beweert ze dat de doos vochtig was.

Nu mijn vraag aan jullie: zouden jullie het opnieuw opsturen?

Ik zou ze kosteloos opnieuw verzenden met zelfs een extra zeepje voor het ongemak!

Service is enorm belangrijk,en de inkoop lijkt me nu ook niet al teveel. De kans dat er negatieve berichten komen op internet zijn vele malen kostbaarder dan een nieuwe zending.

Ik zou me eroverheen zetten,met alle liefde een nieuw doosje maken. Hopende dat ze daar zo tevreden over is dat het op facebook,twitter of een verjaardag naar voren komt wat een geweldige service je bedrijf heeft!

Danny
http://www.feetthis.com Sokken in 28 prachtige kleuren - Gratis verzenden

Re: Even jullie mening

6
Ik heb ook een tijdje zeepjes verkocht via de website. Het is een product dat erg kwetsbaar is, want hoeveel ik het met veel zorg verpakte, ik kreeg veel klachten over kapotte zeepjes. Ik heb nooit om een foto gevraagd en altijd nieuwe zeepjes en vaak nog een extraatje toegestuurd. De zeepjes kwamen zo vaak beschadigd aan dat ik ermee gestopt ben.

Re: Even jullie mening

8
vampirelord schreef:Met lichte doosjes word graag gesmeten. Ik zou ze verzekerd gaan versturen
Zeep verzekerd gaan versturen? :P
Dan moeten het wel gouden zeepjes zijn.

Re: Even jullie mening

9
Precies, de klant wil ze toch goedkoop hebben. De zeepjes zelf zijn vrij goedkoop. Toen bubbeltjesenveloppen en brievenbusdoosjes niet bleken te werken, ben ik ze in een doosje gaan versturen. Toen verkocht ik ineens geen zeepjes meer, omdat men de verzendkosten er niet voor over had. Als je vier zeepjes koopt van € 1,50 per stuk en ze passen door de brievenbus, dan wil je er niet nog eens hetzelfde bedrag aan verzendkosten voor betalen. Aan de andere kant, als je als verkoper (bijna) iedere bestelling twee keer moet versturen, dan wordt het ook een duur grapje. :? En ook in de doosjes kwamen ze niet altijd heelhuids aan. Daarom ben ik ermee gestopt. Het is sowieso een kwetsbaar product, ook gevoelig voor temperatuurswisselingen en zo.

Re: Even jullie mening

10
Uiteindelijk heb ik de zeepjes ontvangen. De zeepjes waren inderdaad beschadigd. Wij hebben nieuwe zeepjes gestuurd en verzendkosten retour gestort.
In de meeste gevallen vragen wij een foto en tot dit geval altijd een foto ontvangen. Dit is ook de reden geweest dat ik de zeepjes terug heb laten sturen. Meestal laten wij de klant de zeepjes houden, want dat is immers goedkoper.

Ik moet zeggen dat het de laatste tijd vrij goed gaat met klachten...(klop het even af).

Re: Even jullie mening

11
Ilse2010 schreef:Uiteindelijk heb ik de zeepjes ontvangen. De zeepjes waren inderdaad beschadigd. Wij hebben nieuwe zeepjes gestuurd en verzendkosten retour gestort.
In de meeste gevallen vragen wij een foto en tot dit geval altijd een foto ontvangen. Dit is ook de reden geweest dat ik de zeepjes terug heb laten sturen. Meestal laten wij de klant de zeepjes houden, want dat is immers goedkoper.

Ik moet zeggen dat het de laatste tijd vrij goed gaat met klachten...(klop het even af).
Maar wat had je gedaan als de klant geen foto had?

Danny
http://www.feetthis.com Sokken in 28 prachtige kleuren - Gratis verzenden