Re: nieuwe verzendservice

4
Oh ik dacht dat ik dit topic verwijderd had.

Neemmijnpakketjemee zat namelijk het hele forum onder te kladden. Ook onder anonieme accounts. En maar volhouden dat ze niks met neemmijnpakketjemee te maken hadden.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: neemmijnpakketjemee.nl nieuwe verzendservice meningen

6
ik vraag me af als tnt of postnl een nieuwe dienst aanbieden, deze ook zo afgeschetst worden als spammers of dat mensen die er op een forum om vragen er misschien dan toch wat aan hebben? SPAM lijkt mij ook meer iets wat mensen juist NIET willen weten of mee lastig gevallen willen worden, bijvoorbeeld als ik vraag naar goedkope verzendmogelijkheden en dan info krijg over verhuizen oid, maar als je dan info krijgt of geeft over datgene waar mensen om vragen, lijkt het mij geen spam, maar goed ik ben kennelijk een leek op dit vlak en de moderator heeft het laatste woord...

volgens mij kwam de moderator zelf trouwens met zijn eigen ervaringen waarbij ook een bedrijf werd genoemd, maar goed dat mag natuurlijk wel...

ik wens neemmijnpakketjemee veel succes met hun manier van verzenden en hopelijk begrijpen zij nu wel dat ze niet gewenst zijn op dit forum, ook de moderator moet maar eens gaan bedenken wat er dan wel op de vraag ' goedkope verzendmanieren' geantwoord mag worden, het principe van een forum is dat iedereen er zijn of haar ervaringen kan en mag delen.

ik heb zelf een zaak en een webwinkel, dus nogmaals niet van neemmijnpakketjemee, maar van schoenmode, zal geen naam noemen want dat is SPAM. Ik ben tevreden over de nieuwe verzendmanier, dat is alles.

Re: neemmijnpakketjemee.nl nieuwe verzendservice meningen

7
Het is gewoon verrekte irritant als iemand zich voordoet als klant van een bepaald bedrijf en dat hij het bedrijf dan helemaal de lucht in prijst en dat ze dan van dat bedrijf zelf zijn. Soms kun je dat heel goed zien in de manier van posten. Moderators kunnen ook via het ip-adres zien dat het van dezelfde pc afkomt.

Als jij hier problemen mee hebt dat het weggehaald wordt ben je hier op het verkeerde adres al denk ik dat jij ook weer dezelfde bent. Maar dat kunnen de mods wel zien ;)
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!

Re: neemmijnpakketjemee.nl nieuwe verzendservice meningen

8
ik prijs het niet de lucht in...
en idd de moderator kan zien van welk adres het komt ;-)

ik vind het irritant dat mensen vragen om iets en dan vervolgens het afdoen als spam, ik verstuurde eerst via postnl, o jee wat zeg ik nu?! ik zie trouwens een url naar jouw website, mag dat wel dan?

en volgens mij heb ik redelijk wat ervaring met verzenden, dus mag ik gewoon mijn mening hier plaatsen. Wat trouwens hier ophoudt, de mensen die er iets aan hebben, doen er wat mee en de rest klaagt maar raak over spam. succes!