Welke beoordeling

Goed
Totaal aantal stemmen: 2 (50%)
Niet goed
Totaal aantal stemmen: 2 (50%)
Totaal aantal stemmen: 4

2
De webwinkel ziet er aantrekkelijk uit en het nodigt uit om een bestelling te plaatsen. De winkel is goed ingericht en makkelijk in gebruik. Ook zie ik dat u content op de voorpagina heeft en dat is natuurlijk heel goed, voor u, voor uw klanten en voor uw positie in Google.

Bent u al begonnen met het promoten van uw webwinkel?

4
Ik vindt de webwinkel qua uiterlijk rommelig.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
Het straalt niet uit als een webwinkel. Met het ontwerp is niks mis mee, maar het is niet geschikt voor een webwinkel. Het is in het begin even wennen met de vraag ziet ik op een webwinkel?

Daarnaast vind ik persoonlijk dat het geen eenduidigheid uitstraalt. Dat heeft het wel als je er uiteindelijk naar kijkt met een ander kijk erop maar door de indeling heeft het dat niet.
Voorbeeld is een detail pagina van een product. De ene keer moet je (flink) scrollen en zoeken waar je moet bestellen en bij een ander product niet.
De verhoudingen liggen te ver weg waardoor het op sommige pagina's net lijkt of het een totaal andere indeling heeft.

Webwinkel ziet er voor de rest goed eruit mooie en duidelijk product fotos alleen de layout past er niet bij.

Je richt je op iedereen zeg je. Richt je dan voornamelijk op de eenvoudige en simpele internetgebruiker (dan sluit je een grote groep al niet uit) die zullen dit niet snappen (qua layout en indeling) en in 1e instantie dus snel wegklikken. De simpele internetter ziet dit al gauw als rommelig en niet overzichtelijk.

Succes ermee!