CubeCart

1
Beste leden,

graag zou ik willen weten wie er nog meer met CubeCart werkt. Aangezien dit systeem in Nederland naar mijn mening nog wat weinig gebruikt wordt. Wellicht kunnen we ervaringen en ideeën uitwisselen.

Wij hebben verschillende sites op basis van CubeCart gemaakt en zijn hierover erg tevreden!
~ Yvo

2
Hallo,

Ik heb nu cubecart en ik heb 1 probleem en dat is dat ik die welkomstekst niet kan veranderen, hadden jullie daar ook last van en zo ja hoe heb je dat opgelost

Gr. Elizabeth

4
Hallo,

Ook geprobeerd maar dat werkt ook niet. Heeft het dan misschien met rechten te maken dat je licentiesleutel nodig hebt?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

6
Hallo,

Ik gebruik versie 3.0.20

Gr. Elizabeth

8
Ik ben niet heel bekend met de codes maar dan moet je die op 666 of 777 zetten, als dat is wat je bedoelt ja heb ik ook al geprobeerd en geen resultaat.
Mocht je wat anders bedoelen dan graag uitleg want zoals ik al zei ben er niet al te bekend mee
Alvast bedankt.

Gr. Elizabeth

10
Heb ik ook geprobeerd, werkt ook niet ik heb deze veranderd bij home.php en language.php is dat goed?

12
Ontzettend bedankt!!!! Je weet nietb hoelang ik er al mee bezig ben om dit voor mekaar te krijgen.

Nogmaals bedankt

Gr. Elizabeth