[phonebags.nl]Feedback voor telefoonhoesjes webshop

1
Beste mensen,

We zijn er lang mee bezig geweest, maar na een weg van meerdere designs en softwares zijn wij toch wel trots op het resultaat!

Graag zouden wij van jullie positieve en negatieve feedback ontvangen betreft onze webshop in telefoonhoesjes. Wat vinden jullie van het kleurgebruik, het design, de foto's etc.?

Alvast bedankt voor jullie feedback!

De webshop is te vinden op: http://www.phonebags.nl

Met vriendelijke groet,

Max van Alphen
Bas van Andel
http://www.phonebags.nl
more protection, less money

Re: Feedback voor telefoonhoesjes webshop

2
Een hoop onredelijk bezwarende bedingen in de algemene voorwaarden. Ook wat andere onderwerpen die niet volgens de wet mogen op de website.

In plaats van het allemaal voor te schotelen wat er onjuist is op juridisch gebied denk ik dat we eigenaren van webwinkels eens zelf onderzoek moeten laten doen. Zo leren ze ook nog eens wat van de Nederlandse wetgeving, wat toch een vereiste is als ondernemer.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Feedback voor telefoonhoesjes webshop

5
Hallo,

De layout en foto's vind ik wel netjes.
Wat ik minder vind is die lap tekst op de homepage; ik begrijp dat het wellicht is om goed vindbaar te zijn, maar het komt bij mij wat opdringerig over. Zitten tevens wat grammaticale fouten in.
De 'toon' waarmee je mensen aanspreekt is ook niet echt consequent; bijv, homepage-affiliate programma.

Waarom staat het € teken achter het bedrag?

Zelf heb ik een iphone 4, ik klik en zie een aardig aantal suggesties. Foto's en omschrijvingen zijn duidelijk, maar bijvoorbeeld dat druppel hoesje; waar is het van gemaakt, hoe voelt het aan? Is het flexibel? etc.

Verder nog:
-Winkelwagen is niet duidelijk (genoeg) aanwezig.
-Volgens mij bezorgt postnl ook niet meer op maandag.
-Geen beveiligde verbinding bij het invullen van de persoonsgegevens.
-Mogelijkheid om achteraf te betalen kan ik ook niet zo snel vinden..

Wat de av betreft sluit ik me aan bij het bovenstaande.

Succes!