Korting op brievenbuspost?

1
Ik weet dat het al een paar keer is gevraagd maar ik heb geen duidelijk antwoord gevonden. Is er een mogelijkheid om brievenbuspost goedkoper te versturen. Dus ipv 50 eurocent voor een zegel minder.
Zijn er manieren om een contract te sluiten bij postnl voor grotere hoeveelheden brievenbuspost (1000+ per jaar) wat handiger/voordeliger is dan postzegels?
Ben benieuwd!
IkHebEenBril.nl

Re: Korting op brievenbuspost?

4
Klopt (6% dacht ik). Maar (bijvoorbeeld) pitney-bowes apparaten zijn duur en onhandig in gebruik. Is er een mogelijkheid een labelwriter te gebruiken als 'frankeermachine'? Weet iemand andere oplossingen. Via de digitale postzegels is korting volgens mij niet mogelijk?
IkHebEenBril.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Korting op brievenbuspost?

5
Met de oplossingen achter de link van Ricardo heb je geen frankeermachine nodig. Dan kan je gewoon een adres en een "port betaalt" logo drukken op de envelop. Facturering gaat achteraf.

Re: Korting op brievenbuspost?

6
He wouter, thanks! Ik dacht datje voor porto betaald alleen wel elke keer een formulier moet inleveren en het bij een postkantoor moet doen, of is er een handigere manier zoals een unieke barcode op je porto betaald die wordt gescand (zal er waarschijnlijk niet zijn ivm fraude).
IkHebEenBril.nl