www.softcovers.nl Feedback

1
Hallo allemaal,

Sinds april heb ik mijn webshop http://www.softcovers.nl online. De voorbereiding heeft me een aantal maanden gekost maar ben zelf heel tevreden met hoe de site werkt en eruit ziet maar goed het kan altijd beter denk ik! Dus graag jullie reacties.

Het is een vrij specifieke nichemarkt waarin ik werk dus het is van belang dat de bekendheid van de producten wordt vergroot waardoor ik meer bezoekers en meer conversies krijg.

Graag tips hoe de site beter / anders kan en hoe ik meer bezoekers kan krijgen voor specifiek de aangeboden producten. Alvast bedankt voor de feedback en tips!

Groetjes

Re: www.softcovers.nl Feedback

2
- op de startpagina is voor mij niet duidelijk wat het product precies inhoud.
- de uitstraling is heel saai, het is dat je vraagt om feedback, anders had ik al weggeweest....
- Geen achterafbetaalmethode. (staat wel in de algemene voorwaarden)
- foto's bij de producten maken voor mij nog steeds niet duidelijk wat je nu verkoopt. (softcovers voor cd's enz, maar ik ben een leek en krijg nog steeds geen duidelijk beeld)
- Leuk die cd mee meebeweegt bij de categorie keuze.
- geen telefoonnummer

Lijkt me even genoeg. Succes.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: www.softcovers.nl Feedback

5
Ik sluit me aan bij de voorgaande reacties. Ook voor mij is het een nieuw product. Prima dat je linksboven kort omschrijft wat het is. Maar zet dan in het midden van de homepage wat duidelijke afbeeldingen, of een video, zodat ik het met eigen ogen kan zien. Die lange tekst gaan zeer weinig/ geen mensen lezen.

De afbeelding die je concurrent gebruikt is al een stuk beter, al is daar ook nog best wat tekst. M.i. zou een video geen overbodige luxe zijn. Ik zie daar trouwens ook wat foto's die jij ook gebruikt.