Ik stel mij ook even voor

1
Hoi,

Na een tijdje meelezen heb ik mij vandaag geregistreerd op jullie forum. Complimenten voor de goede informatie die ik hier al heb kunnen vinden!

Mijn naam is Jordi, over een paar dagen 35 jaar en samen met mijn vrouw woonachtig in Den Bosch. Mijn vrouw heeft een bedrijf (Oeteljee) en onderhoudt daarnaast een webwinkel (Oeteljee.nl).

De naam is afgeleidt van het woord Oeteldonk (benaming voor Den Bosch in carnavalstijd) en atelier. Tot enkele jaren geleden heeft mijn vrouw een eigen "echte" winkel met naaiatelier gehad waar naast de verkoop en herstel van kleding en andere stoffen ook eigen producten werden ontworpen en vervaardigd. Van het aankleden van tourincars tot het maken van koorkleding of trouwjurken.

In die tijd zijn we ook gestart met een webwinkeltje in kinderkleding, fournituren en stoffen. Door een verhuizing en gezinsuitbreiding zijn we daar een tijdje mee gestopt maar uiteindelijk hebben we dit jaar een webwinkeltje weer nieuw leven ingeblazen.

We verkopen op dit moment nog steeds stoffen, fournituren en kinderkleding. Nieuw zijn de sieraden die mijn vrouw zelf ontwerpt en via de webwinkel verkoopt. Op termijn willen we de (kinder)kleding en stoffen eruit gooien en nog alleen maar richten op een eigen lijn in het vervaardigen van sieraden zodat we toch een uniek kenmerk/product kunnen leveren.

Enkele maanden is de webwinkel nu online en door veel tijd en energie in het opbouwen en promoten van onze artikelen te steken beginnen de verkopen weer enigszins op te leven.

Mijn vrouw is zo’n beetje full-time bezig met alles rondom de webwinkel en het atelier. Ikzelf ben naast mijn eigenlijke baan meer bezig met de technische kant etc. Kortom, erg drukke tijden weer.

Groeten,

Jordi