Seo Linkbuilding Tool .nl

1
Seo Linkbuilding Tool

Bent u veel op zoek naar nieuwe backlinks naar uw website? Dan ben je zeker niet de enige!
Het plaatsen van kwaliteit backlinks naar je website of webshop is erg lastig. Vooral omdat het vrij moeilijk en tijdrovend is.

Zoals u wellicht weet zijn er tal van linkbuilding tools in de VS die gericht zijn op de engelstalige markt. Maar welke Nederlandse website eigenaar wil er nou backlinks naar zijn website van websites uit het buitenland.

Sinds de laatste google updates zijn incontent blog posts met daarin uw backlink steeds belangrijker geworden en geven een geweldig effect op het gebied van linkbuilding.

Kijk op: http://www.seolinkbuildingtool.nl

Dit gaf mij het idee om een linkbuilding tool te ontwikkelen voor de Nederlandstalige markt. We zijn nog geen maand open en er hebben zich al tientallen webmasters een account aangemaakt.

Wat kunt u met de tool?
Met de linkbuilding tool heeft u toegang tot ongv. 200 webblogs met pagerank en alle op unieke ip adressen. U kunt hier artikelen plaatsen en daarin backlinks plaatsen naar uw website.

Laat het gerust weten als u vragen heeft.

Ook vind u meer informatie en een account aanmaken kan op http://www.seolinkbuildingtool.nl
Op zoek naar een Linkbuilding tool? of op zoek naar hulp? neem contact op met mij voor volledige internet oplossingen.

Re: Linkbuilding Tool

3
Even een disclaimer (lijkt mij passend in deze) voor mensen die het nog niet weten. Wat hier aangeboden wordt is dus TEGEN de regels van Google. Google behoudt zich het recht om websites te straffen die gebruik maken van onnatuurlijke linkbuilding technieken, vergelijkbaar met de diensten die de topicstarter hier aanbiedt. Als je er gebruik van maakt loop je dus de kans om op een zwarte lijst van deze zoekmachine gezet te worden wat ervoor kan zorgen dat je site/bedrijf/ip/etc. nooit meer in (een of enkele van de diensten van) Google terug te vinden is.

Hier kun je lezen over zo'n straf van Google. Meer toelichting over het waarom en hoe, lees je hier.
Nu op mijn weblogs:

Re: Seo Linkbuilding Tool .nl

4
Inderdaad is het door verboden om links te verkopen, ruilen, etc. Alhoewel Google claimt dat Pagerank minder belangrijk is dan over het algemeen wordt aangenomen, strijdt Google zeer fanatiek tegen aanbieders die links verkopen. Vooral diegene die daarmee PR meegeven aan de link.

Een veel betere manier dan linkjes plaatsen is trouwens het schrijven van goede content. Wanneer het niet zuiver bedoeld is om linkjes te genereren, vindt Google dat prima. Zolang het maar unieke content is, die wat bijdraagt aan de gebruikersbeleving. Dat geldt ook voor de links die dan in de content wordt geplaatst.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Seo Linkbuilding Tool .nl

5
Wat is goede content schrijven? en voornamelijk hoe schrijf je goede content op het moment dat je streeft naar eenvoud op een website. Wij willen zelf onze webwinkel zo eenvoudig mogelijk houden, je ziet tegenwoordig dat de webwinkels vaak heel druk zijn, je weet dan vaak niet waar je moet kijken. Hoe zou je in zo een situatie goede content kunnen plaatsen??
Voordelig en snel een professionele website || http://www.eenwebsitekopen.nl/

Re: Seo Linkbuilding Tool .nl

6
Davey schreef:Wat is goede content schrijven? en voornamelijk hoe schrijf je goede content op het moment dat je streeft naar eenvoud op een website. Wij willen zelf onze webwinkel zo eenvoudig mogelijk houden, je ziet tegenwoordig dat de webwinkels vaak heel druk zijn, je weet dan vaak niet waar je moet kijken. Hoe zou je in zo een situatie goede content kunnen plaatsen??
Je kan een aparte blog op je site maken waar je al je goede content plaatst en hierin terug linken naar je producten.

Ontopic: Misschien kan je wat meer uitleggen wat de tool precies doet? Als ik het goed begrijp heb je dus een blognetwerk waar mensen artikelen kunnen plaatsen met backlink? Heb even het filmpje gekeken maar dat was ook niet heel duidelijk en voel me nou ook niet erg aangetrokken om ervoor te registreren. Daarnaast is je argument dat een nederlandse website geen buitenlandse backlinks wil complete onzin aangezien ik al jaren met deze methode rank.
Stuitr.nl

Re: Seo Linkbuilding Tool .nl

7
Deze tool zorgt er voor dat je dus op meerdere domeinen (en servers?) een artikel kan plaatsen. Ik weet niet in hoeverre de google bot geraffineerd is, maar herkent deze dan niet dat de artikelen identiek zijn? En als dit zo is, dan krijg je natuurlijk de 'black hat' seo stempel.
Team Intro - Op dit moment zoeken en hebben wij werk voor verkeersregelaars.

Re: Seo Linkbuilding Tool .nl

8
TeamIntro schreef:Deze tool zorgt er voor dat je dus op meerdere domeinen (en servers?) een artikel kan plaatsen. Ik weet niet in hoeverre de google bot geraffineerd is, maar herkent deze dan niet dat de artikelen identiek zijn? En als dit zo is, dan krijg je natuurlijk de 'black hat' seo stempel.
Uhu daarom spin je je artikel zodat elke versie uniek lijkt. Maar dan nog steeds is het niet aan te raden om direct naar je site te linken.
Stuitr.nl