op zoek naar merkleding

1
wil binnen kort een webshop openen van merkkledij.
bij deze ben ik op zoek naar een groothandel of iemand die deze kan leveren.
de voorkeur gaat naar 70% dames kledij,broeken,spijkers,truien,vesten en schoenen
o.a. merken 7 for all mankind,tommy hilfiger,ysl,d&g,adidas,ralph laurent,diesel enz...

heeft iemand deze of een goed adres waar ik deze kan vinden?
aangezien er veel concurrentie is,willen we er ook iets aan verdienen en dus absoluut naar de beste prijs.
wat ik nog graag zou hebben is voor blijvende afname en dat ik altijd ongeveer dezelfde spullen kan bestellen indien deze uitverkocht zijn.

heb me suf gezocht of misschien niet juist gezocht,ik stuit elke keer weer op nep/namaak kledij
of het is te duur,want voor een klein verschil met de winkel kiezen de mensen voor de winkel waar ze zeker van zijn dan voor een internetverkoper waar de mensen toch niet meteen op vertrouwen.

alvast bedankt voor eventueele reactie's :D

Re: op zoek naar merkleding

2
Tommy Hilfiger, Adidas, Yves Saint Laurent, Dolce & Gabbana, Ralph Laurent gaat je heel waarschijnlijk al niet lukken. Deze merken hebben zéér strenge eisen en zijn eigenlijk alleen maar direct bij het merk in te kopen. Vooral designermerken als Yves Saint Laurent, D&G en RL zijn erg streng. Toevallig weet ik dat een van de eisen van Adidas is dat je een fysieke winkel hebt. Ook bijvoorbeeld Stone Island (wat ook in het segment van de door jou genoemde merken valt) eist een fysieke winkel. Ik denk dat je dat bij al dit soort merken hebt als eis. Je zou een beetje kunnen vals spelen door ergens op een industrieterrein een pandje te huren en daar 2-3 dagen in de week je 'winkel' open te hebben enkel om die merken te krijgen. Nu denk ik dat merken als D&G en YSL zelfs eisen stellen aan hoe de winkel eruit ziet dus zelfs met dat kom je er niet mee weg. Daarnaast kijk je al gauw tegen minimale afname van luttele duizenden euros per maand. Voor weinig geld krijgen is al helemaal uitgesloten. Vooral bij dit soort merken kom je je (als je ze überhaupt al krijgt) te houden aan prijsafspraken. Ook is de uitstraling van je (web)shop van belang als ook de andere merken die je verkoopt. Mocht je contact op nemen met een van deze merken, dan wordt je niet serieus genomen zonder een mooi totaalplaatje aan te leveren. Dus logo, brandlist, algemene huisstijl etc. etc. Mocht je er serieus op door willen gaan, kun je dat beter als eerste in orde maken.

Re: op zoek naar merkleding

3
Hi Youssef,

Ik ben een A+ merken stock handelaar. Ik handel alleen maar in 100% authentic stock, met de nodige documenten!
Mijn klanten zijn webwinkels, prive shopping clubs, groothandelaren, traders etc. nationaal als internationaal!
Ik kan je helpen aan de meeste van deze merken. Wat belangrijk voor me is, hoeveel je wilt afnemen? Als het om een paar stuks gaat van iedere merk gaat dan kunnen we het hierbij laten. Maar mocht je groot willen afnemen, dan kan ik je hiermee zeker helpen!

Ik hoor het wel van je...

Met vriendelijke groet,

S. Gunduz