[www.mobieluitrusting.nl] feedback?

1
Beste lezer,

Ik ben net begonnen met het opstarten van een webwinkel samen met een vriend van mij. Op het moment hebben we maar weinig bezoekers en de bezoekers die we hebben gehad hebben nog niks besteld. Ik begin me nu dus af te vragen of er misschien iets is met onze website. Misschien is hij niet overzichtelijk genoeg of ontbreken er dingen die u wel ziet.

Mijn vraag is dus of u even zou willen kijken naar de site, en mij hierop feedback wil geven. Ondertussen zal ik zelf ook even kijken naar andere websites en daar feedback op geven. Vaak zijn het kleine dingetjes die je zelf niet ziet maar die bij anderen direct opvallen.

De webshop is voor iPhone accessoires en iPhone hoesjes.

Re: [www.mobieluitrusting.nl] feedback?

4
Ik denk dat het wel aan andere dingen ligt dan aan de concurrentie alleen.

Met alle respect, maar jullie website ziet er uit alsof je hem zojuist even online hebt gegooid met 25 producten en dan gaat wachten totdat de bestellingen binnen stromen.

Er zijn eigenlijk te veel punten om op te noemen en ik vermoed dat je veel reactie zult krijgen op je topic:

overal nog Engelse tekst
geen mooie header/logo
weinig kleurgebruik

Kijk eens naar websites in jouw branche, die doen het allemaal wel een stukje beter en dat heeft ze dan ook de nodige uurtjes gekost.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [www.mobieluitrusting.nl] feedback?

7
Ik ben het met frafra eens dat het lijkt alsof er geen enkele moeite ingestoken is:
  • Te kleine afbeeldingen
    Standaard productafbeeldingen
    Standaard logo :?
    Ene keer schrijf je Iphone en de andere keer weer iPhone.
    Straalt weinig tot niets uit
    Oogt ook wel heel Magento
    "Default welcome msg!"
    Te klein assortiment. (1 case voor 3gs?)
    Engelse zinnen
    Aantal OF OR
    Twee links van de templatebakker in de footer.
    Volgens mij heb je de standaard betaalopties ook in de footer laten zitten (enkel creditcards).
Zijn er sowieso al niet tienduizend webshops die dit soort zooi verkopen? Het lijkt mij heel lastig om je van deze webshops te onderscheiden.

Re: [www.mobieluitrusting.nl] feedback?

9
Ik denk idd dat de concurrentie voor deze producten erg hoog is.
Je zou je site ook echt wat moderner moeten indelen. ten eerste een nieuw logo nemen.
Wil niet vervelend zijn maar die ziet er erg goedkoop uit.
Zou ook meer producten op je homepagina zetten, zodat iedereen gelijk weet wat je hebt.
nu heb je 4 producten en thats it.

Tegenwoordig weet iedereen ook waar ze deze producten vandaan kunnen halen. Dealextreme enzo
dus je moet je echt afvragen of zo een webshop nog wel zin heeft.

al met al, suc6 en als je info wil over het opfraaien van je site.
let me know!
http://www.diink.nl - Ontwerp bureau Hoofddorp