webwinkel zonder verplicht mollie of ogone

1
Hallo weet iemand misschien welke webwinkels er zijn waarbij je zelf je betalings verkeer kunt regelen?.Ik heb zelf al ideal via mijn bank(gratis) en ook paypal.Nu heb ik een webwinkel waarbij ik verplicht wordt gesteld dit te regelen via mollie of ogone, wat veel te duur is.
alvast bedankt

2
bij biedmeer.nl kan je je webshop erg eenvoudig op iDEAL aansluiten en biedmeer werkt dan zelf als payment provider. Dat kost je niks extra.

en dit heb ik van de site van mijnwinkel.nl : "Het professional-startup webwinkel abonnement is beperkter dan een professional abonnement en staat gelijk aan een basic abonnement met de mogelijkheid iDEAL betalen (via de payment provider Virtuele Kassa, Mollie of rechtstreeks met ABN AMRO bank, de Rabo bank of ING bank). "

Dat zijn de enige 2 waar ik "ervaring"mee heb (in de zin dat ik 5 jaar geleden ooit een tijdje iets geprobeer heb met mijnwinkel.nl maar daar nooit iDEAL bij heb gebruikt dus)

3
Beste Ivera,

Dat klopt, wat Verkoper heeft gelezen bij mijnWinkel.nl, maar je moet bij je bank het iDeal account wel laten omzetten naar een mijnWinkel aansluiting, anders werkt de koppeling niet goed.

<<mod edit: wij van wc-eend, adviseren wc-eend>>

4
LogiVert Mijn Webwinkel heeft de meest gangbare Payment Service Providers van de Benelux standaard in het pakket zitten. We hebben dus een rechtstreekse koppeling met de basis versie van iDeal van de banken (ING, Rabobank en ABN) en met Paypal.

Daarnaast hebben we ook nog:
- Buckaroo
- Card Gate Plus
- ChronoPay
- DocData
- Icepay
- Multipay
- Multisafepay
- Ogone
- Paybox
- Rabo Internetkassa
- Virtuele Kassa
- Wallie-card
LogiVert - ERP, E-commerce, CRM & POS in één
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
en in opensource is ook alles mogelijk.

Magento, osCommerce en Zen Cart bieden allemaal de mogelijkheid om of via een PSP of zelf direct iDEAL aan te bieden.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

6
Maar zie ik het nu goed dat het (logivert) niet werkt op het Mac OS? Dat vind ik zo niet van deze tijd dat het de software meteen onderaan mijn lijst zet. Jammer want het sprak me best aan.