Hallo allemaal,
Mijn naam is Dirk en ben inmiddels 49, Ik ben al een tijdje druk met verkopen online, niet vanuit mijn eigen webwinkel maar ik heb een eigen marktplaatswebsite die je natuurlijk ook heel goed kunt gebruiken om je eigen spullen te verkopen.
Nu ben ik nog niet zo lang geleden met een Verkoop Collectief begonnen want ik heb zelf gemerkt dat het soms best lastig is om voldoende klanten te trekken.
Het verkoop Collectief stelt zich als doel om vooral de wat kleinere bedrijven te helpen om meer bezoekers te trekken en zo meer verkoop te genereren en dat puur door met elkaar samen te werken. Want als je zelf bijvoorbeeld tassen verkoopt is het niet erg als jou klant als deze klaar is met winkelen bij jou, bij de buurman ook een een tv gaat kopen of een computer en omgekeerd.
Ben je nu nieuwsgierig geworden naar mijn concept kom dan even kijken op http://www.verkoopcollectief.nl
Tot snel,
Dirk
Re: Meerdere websites
2Hoi Dirk,
Welkom op ons forum.
In je andere berichten op dit forum plaatste je telkens hetzelfde bericht waarin je vanuit de derde persoon reclame voor jezelf maakte. Dat is dubbel fout. Ik heb deze berichten verwijderd, zoals je zult begrijpen. Ik hoop dat je dit forum niet zult gebruiken om alleen reclame voor jezelf te maken.
Succes en groet,
Wouter
Welkom op ons forum.
In je andere berichten op dit forum plaatste je telkens hetzelfde bericht waarin je vanuit de derde persoon reclame voor jezelf maakte. Dat is dubbel fout. Ik heb deze berichten verwijderd, zoals je zult begrijpen. Ik hoop dat je dit forum niet zult gebruiken om alleen reclame voor jezelf te maken.
Succes en groet,
Wouter