Groothandel in relatiegeschenken verkoop per stuk?

1
Beste Webwinkelforum,

Ik ben op zoek naar een bedrijf die relatiegeschenken verkoopt, zoals een balpennen set in een doosje. Maar overal waar ik kijk, zijn het importeurs waar je per 100 in moet kopen. Terwijl ik in kleinere hoeveelheden in wil kopen. Het gaat dan vooral om mannen relatiegeschenken.

Weet iemand hier misschien een groothandel voor?
Alvast bedankt!

Groeten Jordi
Tijdelijk actie voor webwinkeleigenaren: Webshop banner laten maken voor slechts 30 euro met 100% tevredenheidsgarantie. Referentiewerk Aanstekerwebshop

Re: Groothandel in relatiegeschenken verkoop per stuk?

2
Per stuk is eigenlijk geen GROOThandel. Als je echt per stuk wilt inkopen moet je misschien een afspraak maken met een goedkope retailer.

Je kan het ook van de andere kant bekijken. Een setje pennen bederft niet en is ook niet zeer mode gevoelig, dus 100 pennen kopen en daar een X aantal maanden over doen om te verkopen kan toch geen grote ramp zijn?

Ondernemen is risico's nemen.

4
Ja daar hebben jullie wel gelijk in inderdaad. Maar er zijn groothandels in shampoo pakketten waar je zelf dan kan kiezen hoeveel je er koopt per stuk. Ditzelfde is bij kleine cadeautjes, waterpijpen, etc.. Maar als ik een mooi artikel zie wat 30 euro kost en ik moet dit per omdoos kopen dan kan ik dat wel betalen, maar dan heb ik maar één artikel.

Als ik nu per 4 kan bestellen bijvoorbeeld dan heb ik voor hetzelfde geld veel meer artikelen. Vandaar mijn vraag (misschien niet goed geformuleerd) of er groothandels zijn met cadeaus waar je met wat minder groot in hoeft te kopen.

Groeten Jordi
Tijdelijk actie voor webwinkeleigenaren: Webshop banner laten maken voor slechts 30 euro met 100% tevredenheidsgarantie. Referentiewerk Aanstekerwebshop
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

5
Je zou bij vraag en aanbod een oproep kunnen plaatsen of er meer winkelier dit samen met jou willen kopen, zodat je de groot koopt bij de groothandel, maar dit weer onderverdeeld.

Zo doe ik dit zelf met verzend enveloppe. Ik bestel een grote hoeveelheid en verdeel dit met 1 of 2 andere winkels.

Soms doe ik dit ook met producten.