Start je eigen webwinkel!

1
Graag stel ik onze nieuwe webwinkel pakketten voor:

http://www.starteenwinkel.nl

Starteenwinkel is een webwinkeltool waarmee laagdrempelig (gemak en met lage kosten) een professionele webwinkel gemaakt kan worden.

Probeer het de eerste 30 dagen gratis en ervaar het zelf!

Met vriendelijke groet,

Het Starteenwinkel Team
www.starteenwinkel.nl

2
Ik moet zeggen dat het er goed uitziet,alleen het verschil tussen pakket L en pakket XL vind ik nogal een grote stap.
Pakket L = 100 Producten en 24,- pm
Pakket xl= 10.000 producten en 44,- pm.

Als starter zit je waarschijnlijk (net) onder de 100 producten,maar wanneer het een beetje loopt,dan zal je waarschijnlijk net of wat ruimer boven de 100 producten vallen,en dan ga je van 24,- naar 44,-euro pm.
Persoonlijk zal ik dan afhaken,hierdoor,want stel het loopt goed en nogmaals je komt tussen de 100 en 200 producten,dan zal het voor mij te duur worden.(Ben mij nog aan het orienteren voor een pakket).
Jammer dat er niet een stap tussen zit,iets van 300/400 producten voor 29,95

:D ,zal redelijk zijn.

Maar nogmaals het ziet er goed uit.

Starteenwinkel

3
Beste kassie,

Bedankt voor je reactie. We zijn altijd geïnteresseerd in gebruikerservaringen en reacties. Wanneer je gebruikers pakketten definieert moet je echter een scheiding maken. We snappen jouw punt helemaal, echter als we de grens op bijvoorbeeld 200 producten zetten zal dat voor de volgende klant weer net te weinig zijn. We denken met de huidige pakketindeling een goed aanbod voor elk type winkelier te bieden, maar natuurlijk nemen we jouw opmerking wel mee in onze overwegingen. Het product van Starteenwinkel is continue in ontwikkeling en de prijzen en pakketten ook. Hou ons dus maar goed in de gaten want ons product wordt elke dag mooier en uitgebreider. Misschien moet je het toch gewoon eens proberen met Starteenwinkel. De eerste 30 dagen zijn sowieso gratis en zonder verplichtingen. Daarna kan je zelf kiezen of je je winkel upgrade naar een betaald pakket. Mocht je nog andere wensen of opmerkingen hebben kan je natuurlijk altijd contact opnemen via www.starteenwinkel.nl. Succes met je keuze.

Met vriendelijke groet,

Het Starteenwinkel Team
_________________
www.starteenwinkel.nl
www.starteenwinkel.nl

4
Lijkt me een hele goede basis voor een webwinkel..
Keep up the good work!
Goedkope starterspakket voor startende webwinkels! Logo, huisstijl, banners, enz enz.. Mail voor meer info!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.