[mengatrading.com] Feedback gevraagd

1
Hallo,
Wij horen graag wat jullie van onze groothandel website vinden:

http://www.mengatrading.com

De prijzen etc zijn afgeschermd aangezien wij niet particulier verkopen, dit is puur ter bescherming van onze klanten zodat particulieren geen inkoopprijzen kunnen zien.
De site is geheel op maat gemaakt en constant in ontwikkeling.

Groeten Bart,
Menga Trading

Re: Feedback gevraagd

3
Klopt, hier zijn wij mee bezig, voor de nieuwe collecties worden alle productfoto's direct in China gemaakt door een proffesionele fotograaf.

Wij beschikken hier slechts over een kleine studio en de foto's moeten tussen normale werkzaamheden door gemaakt worden.

Re: [mengatrading.com] Feedback gevraagd

4
De site vind ik mooi, alleen de foto's kunnen inderdaad een stuk beter.

Beetje jammer vind ik dat jullie assortiment niet echt vernieuwend is. Precies dezelfde displays als bij alle andere groothandels. Maar het geldt ook voor de sieraden en de andere items. Dat is dus mijn tip: probeer er wat meer uit te springen.

Succes!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [mengatrading.com] Feedback gevraagd

10
@PeterPastoor, wij adverteren niet op particuliere sites, het kan wel voorkomen dat onze banners hier getoond worden na een bezoek aan onze website.
Echter is onze google campagne alleen op zakelijke klanten gericht en worden wij alleen gevonden op zoekwoorden zoals sieraden groothandel, sieraden importeur, etc

De bezoekers die op onze site komen, komen hier dus aan de hand van een zakelijke advertentie (dit forum even buiten beschouwing gelaten).
En alleen bij deze bezoekers wordt de remarketing campagne geactiveerd.

http://support.google.com/adwords/bin/a ... er=2454000

Re: [mengatrading.com] Feedback gevraagd

12
Jullie remarketing campagne is wel erg irritant aan het worden. Kom nog steeds jullie banners tegen op mijn thuis computer en zakelijke computer en we zijn nu al 3 weken verder.

Op moviemeter, telegraaf.nl, noem maar op.
Een persoon een reminder sturen middels remarketing heb ik niets op tegen maar op deze manier stoot je klanten alleen maar af (stalking). Wijze les voor mij mocht ik ooit nog met remarketing beginnen.

Ik hoop overigens niet dat je hoeft te betalen per view?