Magento misschien niet de beste keuze?

1
Ben aan het onderzoeken welke software we het beste kunnen gebruiken voor de webshop. Eerder gemaakt keuzes neigen naar magento. Er is al wat voorwerk gedaan door iemand anders, staan al wat spullen in. Hoor van de week pas waarom er voor magento gekozen is.

Ben nu dat aan het onderzoeken wat de beste oplossing is en kwam onderstaand topic tegen waarover magento als ook prestashop wordt gesproken.

http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... es/1471950

Ik ben geen developer of programmeur. En de shop moet snel uit de grond komen. Veel tijd om te puzzelen heb ik eigenlijk niet. Wel willen we goed uitziende en goed functionerende shop hebben.

Iemand die zijn licht wil laten schijnen over deze vraag?

Re: Magento misschien niet de beste keuze?

2
Ik zal je alvast vertellen hoe deze thread verder gaat...

Ik ga zeggen dat Zen Cart een goede optie is. (Stabiel, snel, flexibel, nummer 2 meest gebruikte ecommerce software, out-of-the-box PA-DSS gecertificeerd)

Dan komt er iemand voorbij (ik denk tessed) die gaat roepen kijk ook eens naar OpenCart.

Daarna komt Ruud van GetMagented die gaat roepen dat zij wel iets voor jullie kan betekenen.

En helemaal onderaan de streep gaat het er op neer komen dat jij zelf de beslissing moet nemen.

Dus nu komt mijn mededeling kijk eens naar Zen Cart. Snel, stabiel, weinig resources nodig.
Om je een indruk te geven wat er mee kan: http://www.zen-cart.nl/showcases/2.html
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

Re: Magento misschien niet de beste keuze?

4
Zencart ziet er goed uit inderdaad. Onderstaande link geeft een beter idee wat er mogelijk is dan de bovengenoemde link.

http://www.zen-cart.nl/templates/zen-ca ... lates.html