Hallo :)

1
Hallo!

Ik stel me hier graag voor als Shushu, ik ben een vrouw van 29 die naast haar (onzekere) baan iets voor zichzelf wil proberen te beginnen. Mijn idee voor mijn webwinkel komt direct voort uit een ergernis van mijzelf: de artikelen die ik ga verkopen, zijn verder eigenlijk alleen te krijgen via eBay vanuit Azië. Ik heb contact gelegd met een Chinese glasblazer die artikelen voor mijn hobby maakt. Ik geloof dat er in Europa een markt is die net als ik graag snel artikelen in huis wil hebben, in plaats van het iedere keer maar uit China te moeten halen. Omdat ik bar weinig kennis heb van financiële zaken maar wel erg graag wil leren, heb ik besloten hier lid te worden. Ik heb al veel gelezen, maar als je zelf vragen wilt stellen, moet je je toch echt registreren ;)

Groetjes,
Shushu

Re: Hallo :)

3
Ben nog bezig met de website en de invoer van spullen :). Alles staat nog in de startblokken. KvK-nummer heb ik al wel, haha!

Ik geef liever zo min mogelijk details over de winkel, ik hecht erg aan mijn privacy... sorry.

4
Shushu schreef:Ben nog bezig met de website en de invoer van spullen :). Alles staat nog in de startblokken. KvK-nummer heb ik al wel, haha!

Ik geef liever zo min mogelijk details over de winkel, ik hecht erg aan mijn privacy... sorry.
Dan ben jij een van de eerste die zich per direct aan de cookiewetgeving gaat houden, goed :)
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

6
Omdat je zo'n waarde aan de privacy hecht :) Dan vast ook aan die van de klant m.b.t. cookies.
En de eerste startende winkel die volledig aan de cookie wetgeving voldoet moet ik nog zien.

7
RicardoV schreef:Omdat je zo'n waarde aan de privacy hecht :) Dan vast ook aan die van de klant m.b.t. cookies.
En de eerste startende winkel die volledig aan de cookie wetgeving voldoet moet ik nog zien.
Oooh, op die manier!
Ik ga Magento gebruiken en ik las ergens dat die software er rekening mee houdt, maar ik zal 't eens goed nalezen. Ik heb nog een heleboel uit te zoeken ;)