Mag dit van Google?

1
Dit is zo in onze webwinkel gezet.
Zelf vind ik het niet zo mooi om te zien als je als klant op merk zoekt.
Oh ja en het onderstreepte zijn op de website linkjes :-)
Ik ben heel benieuwd wat jullie denken:

Imps & Elfs kinderkleding
U bent bij BlitzeKidz.nl aan het juiste adres voor Imps & Elfs kinderkleding. U kunt Imps & Elfs kinderkleding terugvinden in de categorieën Babykleding, Jongenskleding, Meisjeskleding, Sale Babykleding, Sale Jongenskleding en Sale Meisjeskleding. Klik hier om direct alle Imps & Elfs Babykleding te bekijken, hier om direct alle Imps & Elfs Jongenskleding te bekijken, hier om direct alle Imps & Elfs Meisjeskleding te bekijken, hier om direct alle Imps & Elfs Sale Babykleding te bekijken, hier om direct alle Imps & Elfs Sale Jongenskleding te bekijken en hier om direct alle Imps & Elfs Sale Meisjeskleding te bekijken. Kom later nog eens terug om nieuwe Imps & Elfs kinderkleding te bekijken!

Of als link:

http://www.blitzekidz.nl/Imps_en_Elfs_kinderkleding/
http://www.blitzekidz.nl
Kinderkleding en babykleding is gewoon leuk!

Ik kom hier op het forum om kennis te delen en te vergaren.

Re: Mag dit van Google?

2
Geen idee hoe Google er over denkt, maar ik denk dat je de klant wel zo'n beetje weggejaagd heb met dat stuk tekst..

EDIT

Wat je moet voorkomen is een "Klik HIER voor dit en dat". In de plaats daarvan kan je beter gewoon een leuk stukje tekst schrijven met ergens in de tekst "dit en dat kindercollectie" en dat als link gebruiken. En voorkom herhaling. De merknaam komt nu zo'n 9 keer voor. Dat leest niet echt lekker. Bovendien link je vaak naar dezelfde pagina. Dat voegt niets toe en moet je dus ook niet doen.

4
imps elfs 27.14%
imps 14.07%
elfs 14.07%
dat is je keywoord density van die pagina, dus veel te hoog.
De tekst is niet alleen onleesbaar geworden, maar google zal dit een te hoge density vinden, dus afstraffen.
Zowel voor goolge als voor de klant, kan je beter een leesbare/kortere tekst maken met lager keywoord %.
Wat ook beter leest is splitsen van een tekst ipv. alle tekst 1 blok achter elkaar.

Ipv van zoveel links erin te zetten + keywoordstuffing, kan je beter iets vertellen over het merk zelf. (daar heeft de klant meer aan)
De artikelen zelf hebben toch al imps&elfs in hun naam dus je komt gemakkelijk aan je % density.

Volgens sommige zou nu met de pinguin update de beste % tussen de 2 en 4% zijn en niet meer.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
veke schreef:google zal dit een te hoge density vinden, dus afstraffen.
Google straft het zelden af. Dat is dus de reden dat het zoveel gebeurt. Herinneren jullie de eerste versie van Zalando nog toen ze NL binnenstapten? Zag er ook ongeveer zo uit. Of check die merken onderaan hun site maar es en je begrijpt dat het mag, het werkt. Als je erin doorslaat werkt het beperkt. Google houd op een gegeven moment op met het waarderen waardoor het nutteloos wordt.

Nutteloos misschien wel, schadelijk lijkt me niet. Straffen, vanwege keyword dichtheid, doet Google eigenlijk zelden. Als ze dat al doen is het vanwege anchortekst in EXTERNE links.. dus die tekst plaatsen op een blog als interviewtekst. Dat gaat neigen naar linkbuying ipv linkbuilding en straffen ze (soms).
Nu op mijn weblogs:

6
veke schreef:imps elfs 27.14%
imps 14.07%
elfs 14.07%
Dat lijkt bijzonder hoog, maar die woorden zijn zo niet commercieel dat Google dat niet eens zal opvallen. Dit lijkt me echt geen enkel probleem. Het zou anders zijn als je die woorden zou vervangen voor hypotheek en lening, maar met elfs en imps zie ik niet waarom het mis zou gaan. Andere ketens doen het overigens ook zo. Niets mis mee.

Voor Google dan. Want ik als consument, zou hier wel een beetje een raar gevoel aan overhouden.
Nu op mijn weblogs:

8
Ik had al gevraagd of het veranderd kon worden omdat ik het zelf ook zo ontzettend storend vind.
Maar er werd me gezegd dat klanten niet op merk zoeken en dat dit een bewezen methode is.
Het was mij al langer een doorn in het oog en nu weet ik het zeker. Ik ga dit laten veranderen! Duurt wel ff paar dagen, want ik ga zelf de tekst herschrijven. Een beetje info over het merk en waarom we er voor kiezen.

Dank u allen!
http://www.blitzekidz.nl
Kinderkleding en babykleding is gewoon leuk!

Ik kom hier op het forum om kennis te delen en te vergaren.