[MAGENTO] Navigatie menu voor elke categorie

1
Hallo,

Ik heb een vraag en ik weet niet of dit mogelijk is met magento maar ik stel hem alsnog.

Voor mijn webshop wil ik graag een menubalk (navigatie menu) hebben voor elke categorie. Om het wat duidelijker te maken heb ik het hieronder beschreven.

Homepage:
Home - Cat 1 - Cat 2 - Cat 3 - Cat 4

Cat 1 page:
Home - sub-cat1 - sub-cat 2 - sub-cat 3 - sub-cat 4

Cat 2 page:
Home - sub-cat1 - sub-cat 2 - sub-cat 3 - sub-cat 4

Cat 3 page:
Home - sub-cat1 - sub-cat 2 - sub-cat 3 - sub-cat 4

Cat 4 page:
Home - sub-cat1 - sub-cat 2 - sub-cat 3 - sub-cat 4

Is het mogelijk om zoiets te maken? Ik heb al gezocht op Google en het nagevraagd op Magentocommerce maar ik heb geen antwoord terug.

Alvast bedankt!

Groet,
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [MAGENTO] Navigatie menu voor elke categorie

5
Is het niet handiger om de menubalk altijd hetzelfde te houden? Als je anders de site binnen komt op een bepaalde subcategorie moet je eerst naar de homepage om daarna verder te kijken naar de overige categorieën. Lijkt mij niet bevorderlijk voor het overzicht, en uiteindelijk conversie.

Re: [MAGENTO] Navigatie menu voor elke categorie

6
Heb je een aantal website die je als voorbeeld kan geven?

Bij magento werk je vaak met een verfijning in je menu. Hierbij heb je dus de hoofdcategorie en de subcategorie wordt in de verfijning getoond.

Nu hebben wij bij bij sommige shop het menu aangepast. Zie loungeset.nl en wearelabels.com.

Is dit een beetje wat je bedoelt of bedoel je totaal iets anders? Bij welke webshops heb je dit al gezien?


Met vriendelijke groet,

Coen Walstra
Magentowebshop.org

Re: [MAGENTO] Navigatie menu voor elke categorie

7
wallie85 schreef:
Bij magento werk je vaak met een verfijning in je menu. Hierbij heb je dus de hoofdcategorie en de subcategorie wordt in de verfijning getoond.

Nu hebben wij bij bij sommige shop het menu aangepast. Zie loungeset.nl en wearelabels.com.
Even een vraagje.. hoe moet dit precies aangepast worden? Wij willen dit ook graag bij onze webwinkel, maar krijgen het niet voor elkaar.