thesocks.com - Feedback

1
Hallo,

Kort even voorstellen.

Wij hebben recent ook een webshop opgericht voor kwaliteits sokken (thesocks.com).

Sinds de launch in Juni hebben de verkopen, met name in Duitsland, een flinke vlucht genomen.

Dit mede dankzij de facebook ads. Google ads blijken echter nog niet rendabel, alhoewel deze al wel sales genereren, en affiliate programs zitten nu in de pijplijn. We hebben goede hoop dat ook de laatste een flinke boost kunnen geven aan de google search-rank en natuurlijk uiteindelijk de verkopen.

Echter, op dit moment is het alleen nog mogelijk met Pay-Pal te betalen. Voor de Nederlandse website willen we graag IDeal integreren. Hoe is jullie ervaring hiermee?

/TheSocks Crew

http://www.thesocks.com

Re: thesocks.com - Feedback

3
Voor de Nederlandse website willen we graag IDeal integreren. Hoe is jullie ervaring hiermee?[quote][/quote]

wij gebruiken Mollie. Ze bieden jouw klanten de betaalmethode iDEAL aan via een 090x-nummer, SMS of paysafecard. Je kan gewoon module kiezen die bij jouw software past. €0,99 (excl. BTW) per transactie en géén setup- of abonnementskosten.

Heel handig.
www.sieradenmetkarakter.nl
It's all about passion

4
evb schreef:Wij gebruiken Mollie. Ze bieden jouw klanten de betaalmethode iDEAL aan via een 090x-nummer, SMS of paysafecard. Je kan gewoon module kiezen die bij jouw software past. €0,99 (excl. BTW) per transactie en géén setup- of abonnementskosten.
Maar 99 cent per transactie is wel het dubbele van het gangbare iDEAL-tarief: minder dan 50 cent. Voor een vergelijking kun je bijvoorbeeld eens hier kijken:

http://www.internetkassa.nu/betaalmiddelen/ideal.html
StoreCore.io
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

5
minder dan 50 cent. Voor een vergelijking kun je bijvoorbeeld eens hier kijken:
Wij hebben toen ook de hele onderzoek gedaan en wel wat goedkopere tegen gekomen, maar mollie leek ons meest betrouwbaar. Er zijn veel te veel bedrijven die dat doen en goedkoper zijn, maar als ik de kleine lettertjes lees, twijfel ik. Ik ben al 2.5 jaar klant van mollie en wel tevreden met hun service. Van 0.50cent extra betalen wordt ik niet armer, maar dan loop ik en mijn klanten geen risico van onbekend bedrijf. Misschien klinkt het een beetje ouderwets. ;-))) Ik overstap niet zo snel naar goedkope aanbieder.
www.sieradenmetkarakter.nl
It's all about passion

6
Ben zelf overgestapt van Mollie naar Sisow, een inmiddels grote speler als het goed is :)
De € 0,99 is gewoonweg te veel en volgens mij niet de corebusiness van Mollie.