groothandel voor racefietsen en onderdelen

1
Hoi allemaal,

ff voorstellen ik ben terk en ik ben gek van fietsen. als ik spullen nodig heb dan ga ik naar de fiets winkel of bestel ze op internet.
helaas zit ik op dit moment thuis ivbm faillissement van mijn werkgever. bij het uwv raden ze me aan om van mijn hobby mijn beroep te maken en één en één is twee.
daarom ben ik mij aan het oriënteren op het gebied van een webshop in racefiets onderdelen.
nu is mijn vraag waar kan ik die spullen bestellen en wat zijn de marges erop.
ik hoor graag jullie reactie erop
gr terk

Re: groothandel voor racefietsen en onderdelen

2
Heb je zelf al eens in Google gezocht?
Als ik namelijk zoek op groothandel racefietsen dan krijg ik behoorlijk wat resultaat:

https://www.google.nl/search?q=groothandel+racefiets

Ik denk dat niemand hier de marges echt kent op fietsen, daar zal je toch echt voor naar de groothandel moeten gaan. En dan nog bepaal je zelf je marges als jij een fiets inkoop * 3 verkoopt, dan is je verkoop marge 300%, of je dan ook echt een fiets verkoopt is een tweede.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.