Onlinepiercingskopen.nl

1
Enige tijd geleden heb ik een bestaande piercing webwinkel overgenomen en ik ben hiermee aan de slag gegaan. Inmiddels is de nieuwe website ongeveer een week online en alles gaat prima!

Ik ben echter benieuwd naar wat jullie van het concept vinden. Bij de nieuwe site heb ik ervoor gekozen per piercing een aparte foto te maken, omschrijving en ook per product te koppelen aan alternatieven en accessoires. Tevens heb ik gekozen voor filters zodat men niet door alle pagina's hoeft te bladeren naar piercings maar direct kan filteren op de piercing naar keuze.

Check hier de nieuwe website: Online Piercings Kopen

Wat vinden jullie ervan? en wat kan er beter?
Koop je piercing, navelpiercing, tongpiercing of andere piercings op || Onlinepiercingskopen.nl.

Re: Onlinepiercingskopen.nl

2
Als piercing fanaat (heb nu 83 piercings) ben ik denk ik dé aangewezen persoon om eens een kijkje te nemen.

* Als ik naar Intiempiercings ga, zie ik als eerst heel veel tongpiercings staan. Dit brengt wat verwarring.
Idem voor oorpiercings. En tepelpiercings. Ik denk dat dat beter ingedeeld moet worden.

* Verzendkosten zijn netjes.

* Ik zie geen achteraf betaalmethode.

* Contactgegevens en bedrijfsgegevens zijn dezelfde pagina.

* Artikelomschrijvingen zijn heel netjes en duidelijk.

* Algemene voorwaarden is heel beperkt.

* privacy statement en algemene voorwaarden zijn identiek aan elkaar.

Verder vind ik het een hele nette, overzichtelijke website met erg leuke piercings.
http://www.horsetopshop.nl

Re: Onlinepiercingskopen.nl

3
Bedankt voor je feedback!

Ik ben het met je eens dat inderdaad sommige categorieën nog wat beter moeten worden ingedeeld. Dus daar ga ik op korte termijn wat aan doen. Wat betreft de achteraf betaalmethodes ben ik altijd een beetje huiverig omdat ik bang ben dat er niet betaald wordt. Hoe heb jij dit op je website aangepakt? Ik zie dat jij maar liefst twee opties aanbied.

Wat betreft de algemene voorwaarden en privacy statement deze staan op dezelfde pagina maar staan aangegeven in PDF bestanden, maar ze zijn wel degelijk anders ;-)
Koop je piercing, navelpiercing, tongpiercing of andere piercings op || Onlinepiercingskopen.nl.

Re: Onlinepiercingskopen.nl

4
Ik heb gekozen voor Klarna. Daarbij kunnen de klanten kiezen om binnen 14 dagen na ontvangst te betalen óf in termijnen. (Klarna account en Klarna factuur)
Je kan ook onder rembours versturen. Is wel wat duurder voor de klant, maar dan heb je in ieder geval een achteraf betaalmethode erop staan.
http://www.horsetopshop.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.