Feeds inladen in Magento

1
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw, en bezig met een webwinkel te maken met behulp van Magento commerce1.6.2.0. (wat ik trouwens nog knap lastig vind!)
Nu wil ik de affiliate product feeds van (Daisycon, Tradedoubler, Zanox) gebruiken in mijn webwinkel. Alleen het probleem is dat het niet goed begrijp, hoe ik moet toepassen, waar en welk script moet ik gebruiken om de feeds in mijn mysql database te dumpen. Na de dump moet de feed geüpload worden naar mijn magento webwinkel. Dit alles moet met cronjobs gebeuren. De klant ziet de product op mijn webwinkel en als de klant dit product wil aanschaffen en kies voor kopen wordt de klant door verzonden naar de webwinkel(groothandel, bv eiwitpoeder.nl). Wie kan mij helpen dit te realiseren.
Ik hoop dat iemand me kan helpen, ik wil wel betalen voor de moeite. Het kan ook via PM.
Alvast bedankt voor jullie hulp!

Groetjes,
Raadj

Code: Selecteer alles

rbhoelai@msn.com
:(

Re: HELP

2
Zoeken in Google levert vast wel resultaat.
Je maakt trouwens geen webwinkel maar een website met affiliate producten.

Re: HELP

3
Raadj schreef:Hallo allemaal,
De klant ziet de product op mijn webwinkel en als de klant dit product wil aanschaffen en kies voor kopen wordt de klant door verzonden naar de webwinkel(groothandel, bv eiwitpoeder.nl).
Dat is inderdaad knap lastig in Magento. Weet je zeker dat je dan die software wilt gebruiken? Op de manier zoals je het nu omschrijft gebruik je nog geen vijf procent van de werkelijke software, die zelfs voor grotere webwinkels soms al te lomp, traag en onoverzichtelijk is. Is lichtere software als Wordpress met een affiliate-module niet meer je ding?
Nu op mijn weblogs:

Re: Feeds inladen in Magento

4
Bedankt voor jullie reacties.

Ik zit dagelijks op google om te zoeken naar antwoorden en extenties, maar verder kom ik niet. De programma's moeten dan werken met magento software, dat is dan niet mogelijk. Magento gebruikt verschillen mappen (o.a. skin , app), de tekst en images zijn gescheiden in verschillende mappen. De product feeds kunnen niet geladen worden.

Alvast bedankt,

Raadj
rbhoelai@msn.com
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Feeds inladen in Magento

5
Reden dat ik Magento eigenlijk al snel in de hoek gezet heb. Mijn partner wilde met Magento gaan werken maar ik was bang voor de taferelen waar jij nu mee zit. Persoonlijk ben ik geen developer en ken deze zwakte van mezelf.