Webwinkel

1
Ik wil een webwinkel beginnen maar ben er nog niet uit welke ik zal huren wie heeft ervaring met wiebiedmeer of met mijnwebwinkel.

Gr Maureen

2
je kan ook eens kijken bij webwinkelkopen.be, daar krijg je een professionele webwinkel en kan je zelf de layout kiezen, ook zijn er geen beperkingen wat het aantal artikelen betreft.
U hebt nog slechts enkele dagen om kans te maken op een gratis webwinkel bij
http://www.aresdesign.be

3
Ik raad geen van beide aan, ik zou je meer gaan verdiepen in een open source systeem. Dit is ook nog is gratis (behalve de hosting dan) en je kunt hier vrijwel 100x meer mee.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Hoe webwinkel starten?

5
Ook ik ben geïnteresseerd in het starten van een webwinkel. Je kan er veel geld mee verdienen en gewoon via internet je business runnen. Bovendien is het runnen van een webwinkel ook nog 'ns erg leuk om te doen.

http://www.nu.nl/internet/2097064/webwi ... jging.html

Er is echter één probleem. Ik heb totaal geen kennis op dit vlak dus heb me geregistreerd om een aantal vragen te stellen en kennis op te doen.

Allereerst zijn er naar mijn weten twee mogelijkheden om een webwinkel te starten; open-source en een kant-en-klaar pakket, klopt dat?
Voor opensource programmatuur heb je programmeer kennis nodig, dat heb ik niet. Moet ik dan een kant-en-klaar pakket bestellen en zo ja welke raden jullie mij aan? Biedmeer?

Verder is de vraag hoe verder?

Je moet op zoek gaan naar een product om te verkopen? Die producten haal je bij groothandels en/of moet je laten leveren, klopt dat?
Waar sla je alle producten op? Bij shurgard self-storage?

Graag elk advies.
[url=http://bit.ly/webwinkelstarten]Webwinkels tegen de allerscherpste tarieven[/url] NB: Ik ben zelf niet werkzaam bij ShopTrader of in welk verband dan ook betrokken bij deze onderneming. Dit betreft enkel een doorverwijzing naar ShopTrader's website.

6
Ik zat met het zelfde probleem waar kies ik voor heb zelf ook geen verstand van technische aspecten dus heb gekozen voor een kant en klaar pakket.En het is biedmeer geworden tot nu toe bevalt het erg goed ik heb geregeld support nodig,omdat ik er weing verstand van heb maar word altijd erg netjes geholpen niks te klagen.Succes met het starten van je eigen webwinkel.PS ik hoop dat ik alleen wel wat meer verkoop ga krijgen maar ik heb mij laten vertellen dat het altijd even duurt voor dat je overal goed gevonden word dus ik meld mij bij verschillende sites aan om gevonden te worden.

Succes
Hairshoponline

Webwinkel pakket, hoe webwinkel opstarten, vindbaar Google

7
Bedankt voor je reactie.

Biedmeer schijnt nogal prijzig te zijn. Ik heb ook geen idee wat ik na het aanschaffen van zo'n pakket ermee aan moet. Staat u al ingeschreven bij de Kamer van Koophandel? Welke stappen moet je doorlopen en hoe vind je een product dat je kan verkopen in je webwinkel?

Ik zou heel graag op korte termijn een webwinkel willen beginnen.

Voor hulp omtrent het vindbaar maken van je webwinkel kan ik je misschien wel helpen. Ik heb kennis van zoekmachine optimalisatie, Google en online marketing. Je mag me vragen stellen hierover als je wilt. Plaats ze maar hieronder neer dan beantwoord ik je vragen wel. Heb je je webshop al bij Google aangemeld?
[url=http://bit.ly/webwinkelstarten]Webwinkels tegen de allerscherpste tarieven[/url] NB: Ik ben zelf niet werkzaam bij ShopTrader of in welk verband dan ook betrokken bij deze onderneming. Dit betreft enkel een doorverwijzing naar ShopTrader's website.

8
Is Hans nou serieus?

Ik kan me ontzettend vergissen natuurlijk maar het klinkt bijna alsof je maar wat loopt te posten om je link naar shoptrader kwijt te kunnen.. :?

Vind het raar dat iemand die er helemaal niks vanaf weet toch een of andere relatie met shoptrader heeft. En dan ook nog weet dat er veel geld mee te verdienen is en het leuk is om te doen.

en je hoeft je webshop niet bij Google "aan te melden". Voor de rest laat ik het aan de mods/admin over wat die ervan vinden.

9
Je kan er veel geld mee verdienen en gewoon via internet je business runnen.
Persoonlijk denk ik dat dit een totaal verkeerde insteek is van het opzetten van een webwinkel. Als je begint uit enthousiasme kom je een stuk verder, dan door af te gaan op artikelen in bijvoorbeeld Nu.nl met de gemelde omzetten.
Allereerst zijn er naar mijn weten twee mogelijkheden om een webwinkel te starten; open-source en een kant-en-klaar pakket, klopt dat?
Voor opensource programmatuur heb je programmeer kennis nodig, dat heb ik niet. Moet ik dan een kant-en-klaar pakket bestellen en zo ja welke raden jullie mij aan? Biedmeer?
Als ik op je handtekening klik kom ik uit op de website van Shoptrader :?:
Hiermee heb je blijkbaar al een keuze gemaakt voordat je een post plaatst of hoe zie ik dit?
Je moet op zoek gaan naar een product om te verkopen? Die producten haal je bij groothandels en/of moet je laten leveren, klopt dat?
Waar sla je alle producten op? Bij shurgard self-storage?
Als je iets wilt verkopen moet je inderdaad op zoek gaan naar een product. Hiervoor kun je bij de groothandel terecht, of je importeert deze rechtstreeks uit het buitenland, afhankelijk van je kennis en financiën. Opslaan kan bij een self-storage als je deze ruimte nodig hebt en hierbij geld weer hetzelfde financiële aspect. Anders kun je beter op zoek gaan naar een dropshipper of "thuis" een plekje zoeken.
~ Yvo

10
Verkoper schreef:Is Hans nou serieus?
Ja, ik ben heel serieus.
Ik kan me ontzettend vergissen natuurlijk maar het klinkt bijna alsof je maar wat loopt te posten om je link naar shoptrader kwijt te kunnen.. :?
Ik plaats niet zomaar wat. Ik stel serieuze vragen. Bij een post wordt mijn signature meegeplaatst. Als ik zomaar wat zou plaatsen dan zou ik bijvoorbeeld nutteloze reacties plaatsen op topics. Zoals je ziet is dat niet wat ik doe.
Vind het raar dat iemand die er helemaal niks vanaf weet toch een of andere relatie met shoptrader heeft. En dan ook nog weet dat er veel geld mee te verdienen is en het leuk is om te doen.
Het lijkt mij leuk om te doen omdat ik ondernemen op internet en spullen verkopen (handel in het algemeen) mij erg aantrekt. Ik heb geen enkele relatie met shoptrader. Ik werk via TradeTracker. De link kan nuttig zijn voor bezoekers. In je handtekening mag je normaal gesproken een link plaatsen.
en je hoeft je webshop niet bij Google "aan te melden".


Wel. Je moet je website/webshop aanmelden bij Google webmastertools. Vervolgens een sitemap toevoegen. Dit alles om Google te helpen bij het verbeteren van de website crawling. Google moet je website goed kunnen vinden en alle pagina's kunnen crawlen. Met een sitemap vertel je Google uit welke URL's je webshop bestaat, zodat de bot ze makkelijker kan doorzoeken. Wel degelijke nodig dus!
Voor de rest laat ik het aan de mods/admin over wat die ervan vinden.
Jij hebt zojuist een nutteloze off-topic reactie geplaatst. Ik onderzoek informatie over het starten van een webwinkel en door jouw post, waar ik vervolgens weer op in moet gaan, verstoor je deze discussie gewoon. Da's niet fijn. Praat mee met het betreffende onderwerp a.u.b.
[url=http://bit.ly/webwinkelstarten]Webwinkels tegen de allerscherpste tarieven[/url] NB: Ik ben zelf niet werkzaam bij ShopTrader of in welk verband dan ook betrokken bij deze onderneming. Dit betreft enkel een doorverwijzing naar ShopTrader's website.

11
Ugo schreef:

Persoonlijk denk ik dat dit een totaal verkeerde insteek is van het opzetten van een webwinkel. Als je begint uit enthousiasme kom je een stuk verder, dan door af te gaan op artikelen in bijvoorbeeld Nu.nl met de gemelde omzetten.
Met een webwinkel kan je veel geld verdienen. Dat is algemeen bekend.
Hierbij neem ik het artikel op nu.nl niet mee ter overweging. Met een goed product, goede klantenservice, goede marketing en promotie en een hart voor je zaak kan je heel ver komen.
Als ik op je handtekening klik kom ik uit op de website van Shoptrader :?
Hiermee heb je blijkbaar al een keuze gemaakt voordat je een post plaatst of hoe zie ik dit?


De link in mijn handtekening heb ik geplaatst omdat dit een relevante toevoeging is aan het onderwerp van dit webwinkel forum. Tevens heb ik een link naar shoptrader staan waar een kant-en-klaar pakket kan worden gekocht. Mijn vragen waren welke mogelijkheden er allemaal zijn om een webwinkel op te zetten. Open-source, kant-en-klaar pakket en... of zijn dat de enige opties? Verder vraag ik om advies voor het uitkiezen van een pakket. Als ik een kant-en-klaar pakket moet bestellen omdat ik geen programmeer kennis heb, welke moet ik dan nemen? Welk webshop-product is het beste?
Je moet op zoek gaan naar een product om te verkopen? Die producten haal je bij groothandels en/of moet je laten leveren, klopt dat?
Waar sla je alle producten op? Bij shurgard self-storage?
Als je iets wilt verkopen moet je inderdaad op zoek gaan naar een product. Hiervoor kun je bij de groothandel terecht, of je importeert deze rechtstreeks uit het buitenland, afhankelijk van je kennis en financiën. Opslaan kan bij een self-storage als je deze ruimte nodig hebt en hierbij geld weer hetzelfde financiële aspect. Anders kun je beter op zoek gaan naar een dropshipper of "thuis" een plekje zoeken.
Als je iets wilt verkopen moet je inderdaad op zoek gaan naar een product. Hiervoor kun je bij de groothandel terecht, of je importeert deze rechtstreeks uit het buitenland, afhankelijk van je kennis en financiën. Opslaan kan bij een self-storage als je deze ruimte nodig hebt en hierbij geld weer hetzelfde financiële aspect. Anders kun je beter op zoek gaan naar een dropshipper of "thuis" een plekje zoeken.
Bedankt voor je advies. Heeft iemand een lijst met groothandels alsjeblieft? Waar zou ik een lijst kunnen vinden? Zijn alle producten bij groothandels te bestellen? Thanks voor het idee om spullen te importeren uit het buitenland. Kennis heb ik daar nog niet van dus moet even verder onderzoeken hoe dat precies werkt. Heb veel over dropshipping gelezen maar het is voor mij nog onduidelijk wat je precies moet doen als je een bestelling ontvangt. Leverancier een mailtje sturen dat je een order hebt ontvangen ... en dan? Of gewoon het product op eigen naam bestellen en aflever adres van klant invullen? Iemand een drop-ship handleiding misschien? Wat zijn de mogelijke opties hierbij?[/quote]
[url=http://bit.ly/webwinkelstarten]Webwinkels tegen de allerscherpste tarieven[/url] NB: Ik ben zelf niet werkzaam bij ShopTrader of in welk verband dan ook betrokken bij deze onderneming. Dit betreft enkel een doorverwijzing naar ShopTrader's website.

12
Overzicht van groothandelaren op http://www.diversehandel.nl bijvoorbeeld. Afhankelijk van het product kun je dit gewoon in de zoekmachine opzoeken.

Voor dropshipping informatie kan ik je wel op weg helpen. Wij leveren onze poroducten (ook) op basis van dropshipping.
Kijk maar eens op 1 van onze websites voor informatie: http://www.webshopsupply.com hier staat ook een handleiding op over hoe het in ons systeem werkt.
~ Yvo

13
HansBusiness schreef:
Verkoper schreef:Is Hans nou serieus?
Ja, ik ben heel serieus.
Voor de rest laat ik het aan de mods/admin over wat die ervan vinden.
Jij hebt zojuist een nutteloze off-topic reactie geplaatst. Ik onderzoek informatie over het starten van een webwinkel en door jouw post, waar ik vervolgens weer op in moet gaan, verstoor je deze discussie gewoon. Da's niet fijn. Praat mee met het betreffende onderwerp a.u.b.
Je moet niets Hans.

En om een eerste reactie te geven van de admin. Och, ik kan om eerlijk te zijn enkel genieten van posts die starten met een quote als "Is Hans nu serieus?" Waarop Hans, serieus nog wel, antwoord serieus te zijn. Kom op. Das toch genieten?

Verder ben ik niet zo blij met de affiliate link van Hans inderdaad, omdat het schadelijk kan zijn voor het imago van Shoptrader. Die vergelijkbare vragen nooit zouden stellen. Maar aan de andere kant kan ik die ook weer niet schadelijker vinden dan links van shopeigenaren die ook gewoon reclame maken. Affiliate of niet. Zou je er enkel even achter willen zetten dat het een suggestie is Hans? Of in je footer duidelijk maken dat je niet bij Shoptrader werkt? Op wat voor manier dan ook?

Dan kunnen we nu weer terug naar het onderwerp van de topic. ;)

14
Ugo schreef:Overzicht van groothandelaren op http://www.diversehandel.nl bijvoorbeeld. Afhankelijk van het product kun je dit gewoon in de zoekmachine opzoeken.

Voor dropshipping informatie kan ik je wel op weg helpen. Wij leveren onze poroducten (ook) op basis van dropshipping.
Kijk maar eens op 1 van onze websites voor informatie: http://www.webshopsupply.com hier staat ook een handleiding op over hoe het in ons systeem werkt.
@admin
Bedankt voor uw reactie.
Prima. Heb het erbij gezet. Hoop dat het voor de bezoekers zo duidelijk is dat ik geen ShopTrader medewerker ben.

@ugo Bedankt voor het delen van deze fantastische twee links! Ik ga hier de komende dag mee aan de slag. Ik zal de pagina's goed doorlezen.

Ik ben nogal een vragensteller. Ik hou er van om veel kennis op te doen. De kennis die ik opdoe deel ik weer met anderen. Zo helpen we mekaar op weg. Waarschijnlijk zal ik dus een groot aantal vragen stellen over webwinkels opzetten en dropshipping. Ik ga deze sites eerst bestuderen, wat aantekeningen maken en kijken welke vragen ik verder nog heb. Lijkt mij echt tof om het hele concept te leren kennen en weten hoe je als ondernemer van een webwinkel je geld kan verdienen op internet. Ben nogal leergierig. Kennis delen, daar gaat het toch om!
Geloof me, ik zal echt andere mensen helpen op dit forum waar mogelijk!
[url=http://bit.ly/webwinkelstarten]Webwinkels tegen de allerscherpste tarieven[/url] NB: Ik ben zelf niet werkzaam bij ShopTrader of in welk verband dan ook betrokken bij deze onderneming. Dit betreft enkel een doorverwijzing naar ShopTrader's website.

15
HansBusiness schreef:Ik ben nogal een vragensteller. Ik hou er van om veel kennis op te doen. De kennis die ik opdoe deel ik weer met anderen. Zo helpen we mekaar op weg. Waarschijnlijk zal ik dus een groot aantal vragen stellen over webwinkels opzetten en dropshipping. Ik ga deze sites eerst bestuderen, wat aantekeningen maken en kijken welke vragen ik verder nog heb. Lijkt mij echt tof om het hele concept te leren kennen en weten hoe je als ondernemer van een webwinkel je geld kan verdienen op internet. Ben nogal leergierig. Kennis delen, daar gaat het toch om!
Geloof me, ik zal echt andere mensen helpen op dit forum waar mogelijk!
Dat is het hele doel van een forum! Interactie tussen webwinkel eigenaren zodat iedereen elkaar een beetje kan helpen! Met je huidige footer zullen ook er zeker geen andere misverstanden meer ontstaan.

Dropshipping is een interessant onderwerp waarover zeker nog vele topics op dit forum mogelijk zullen zijn! Dank voor je inzet op het forum!

Vragen over DropShipping

16
Ik heb even een vraag naar aanleiding van deze dropshipping pagina:
http://www.webshopsupply.com/dropshipping.html

Waarom zou de klant op jouw website een product bestellen als het product ergens anders ook verkrijgbaar is met een snelle levertijd?

Maar het is een hele interessante pagina waar ik zeker meer mee wil doen. Begrijp alleen nog niet goed wat jullie dienst is?
En wat te doen als het product dat de klant op jouw website heeft bestelt, niet meer leverbaar is, moet je dan gewoon het aankoopbedrag terugstorten? En hoe zou je zo'n website moeten maken en indelen?

Gewoon Wordpress pagina maken?
[url=http://bit.ly/webwinkelstarten]Webwinkels tegen de allerscherpste tarieven[/url] NB: Ik ben zelf niet werkzaam bij ShopTrader of in welk verband dan ook betrokken bij deze onderneming. Dit betreft enkel een doorverwijzing naar ShopTrader's website.

17
Waarom zou de klant op jouw website een product bestellen als het product ergens anders ook verkrijgbaar is met een snelle levertijd?
Er zijn tal van producten die in meerdere webshops worden verkocht. Het gaat er voor ons, als dropship leverancier om, dat op welke site de klant ook komt ons product besteld kan worden. Voor jouw als afnemer is het belangrijk dat je geld bespaart om relatief grote voorraden aan te schaffen en dat je een goede product mix kan bieden aan je klant.

Daarnaast kun je (dezelfde verzendkosten als je dropship leverancier) lagere verzendkosten hanteren omdat wij het verpakken en verzenden uit handen nemen.

Voor de dropship afnemers binnen Nederland een 1 day delivery, dit betekent vandaar besteld, morgen geleverd. Kan het nog sneller?
Begrijp alleen nog niet goed wat jullie dienst is?
De pagina die je bekeken hebt is om uitleg / informatie te geven over dropshipping. Uiteraard bedoeld om potentiele dropshippers door te verwijzen naar onze dropship shop.
En wat te doen als het product dat de klant op jouw website heeft bestelt, niet meer leverbaar is, moet je dan gewoon het aankoopbedrag terugstorten?
Wat doe je als een klant op je eigen website een product besteld dat niet meer voorradig is? Of je nu afneemt bij leveranciers of bij een dropshipper, je zult wel de voorraad moeten bijwerken. :idea:
En hoe zou je zo'n website moeten maken en indelen?
Je kunt de producten in je eigen webwinkel plaatsen of op marktplaats bijvoorbeeld...
~ Yvo

Dropshippen informatie

18
Vraag:
Waarom zou de klant op jouw website een product bestellen als het product ergens anders ook verkrijgbaar is met een snelle levertijd?
Antwoord:
Er zijn tal van producten die in meerdere webshops worden verkocht. Het gaat er voor ons, als dropship leverancier om, dat op welke site de klant ook komt ons product besteld kan worden. Voor jouw als afnemer is het belangrijk dat je geld bespaart om relatief grote voorraden aan te schaffen en dat je een goede product mix kan bieden aan je klant.


Reactie: Dit stuk is me niet helemaal duidelijk. Ik ben het met je eens dat er meerdere dezelfde producten in meerdere webshops worden verkocht, dat is zo inderdaad, maar met een beetje onderzoekwerk zou de klant gek zijn als hij/zij het product bij mij bestelt, waarna ik het product bij jou moet bestellen wat zorgt voor een dubbel lange levertijd. Klant moet dus 2x zo lang wachten én meer betalen als hij bij mij een bestelling plaatst.

En geld besparen door grote voorraden in te kopen? Dat hoeft toch niet? Ik ben toch dropshipper, dus ik koop bij jou een product op het moment dat het bij mij wordt besteld. Wat bedoelde je dan met dit: "Voor jouw als afnemer is het belangrijk dat je geld bespaart om relatief grote voorraden aan te schaffen en dat je een goede product mix kan bieden aan je klant"
Daarnaast kun je (dezelfde verzendkosten als je dropship leverancier) lagere verzendkosten hanteren omdat wij het verpakken en verzenden uit handen nemen.
Dit begrijp ik ook niet. Lagere verzendkosten? Kan je dit toelichten a.u.b.?
Voor de dropship afnemers binnen Nederland een 1 day delivery, dit betekent vandaar besteld, morgen geleverd. Kan het nog sneller?
Oké, dat is duidelijk. Ik bestel een product bij jouw bedrijf en binnen een dag wordt het geleverd, daarna weer doorsturen naar klant, duurt ook weer een dag.

Vraag:
En wat te doen als het product dat de klant op jouw website heeft bestelt, niet meer leverbaar is, moet je dan gewoon het aankoopbedrag terugstorten?
Antwoord:
Wat doe je als een klant op je eigen website een product besteld dat niet meer voorradig is? Of je nu afneemt bij leveranciers of bij een dropshipper, je zult wel de voorraad moeten bijwerken. :idea:


Reactie: Ja, dat is logisch. Geen geld terug gegeven, maar voorraad bijwerken.
Als het product onbestelbaar is, neem ik aan wel geld terug storten, want ik ben afhankelijk van jouw bestellingen.

Vraag:
En hoe zou je zo'n website moeten maken en indelen?
Antwoord:
Je kunt de producten in je eigen webwinkel plaatsen of op marktplaats bijvoorbeeld...
Reactie: Ja, ga denk ik een Wordpress pagina starten met veel content. Moet fungeren als een soort salespage met heel veel tekstinformatie, zodat de pagina lekker hoog in Google kan komen. Op die Wordpress pagina verkoop ik dan het product. Waarom voor één product een hele webwinkel openen? Alleen handig als ik meerdere producten wil gaan verkopen.
[url=http://bit.ly/webwinkelstarten]Webwinkels tegen de allerscherpste tarieven[/url] NB: Ik ben zelf niet werkzaam bij ShopTrader of in welk verband dan ook betrokken bij deze onderneming. Dit betreft enkel een doorverwijzing naar ShopTrader's website.

19
Hans, no offence maar ik denk echt dat je eerst de website wat beter door kunt nemen inclusief de door ons geplaatste handleiding. :roll:

DROPSHIPPING: dit betekent dat het product dat JIJ verkoopt door ONS rechtstreeks naar JOUW KLANT wordt gestuurt.

Toch zal ik je even antwoord geven op je vragen....maar ik zou toch echt en op google eens het zoekwoord "dropshipping" intypen.

Als een klant bij jouw voor 15u besteld en jij bij ons voor 16 uur heeft deze de dag erna de levering.

De dropship website is alleen voor zakelijke gebruikers die een dropship account hebben.

Je hoeft als wederverkoper niet duurder te verkopen, je krijgt een korting op de inkoopprijs/consumentenprijs, dit is je tevens marge. Dus je hanteert dezelfde prijzen als op de dropship website staan. Het is aan iedere afnemer zelf de keuze of deze de producten duurder verkoopt.

Standaar ontvang je een korting van 20-25% welke kan oplopen tot 40%.

Als jij je producten via bijvoorbeeld TNT Post zou leveren zou dit je 6,75 kosten. Wij berekenen 4,99 dus deze kun je ook doorberekenen aan je klant. Hierdoor hoef jij zelf geen 1,76 toe te leggen op je verzendkosten.

En dan deze laatste:
Op die Wordpress pagina verkoop ik dan het product. Waarom voor één product een hele webwinkel openen? Alleen handig als ik meerdere producten wil gaan verkopen.
Dit zou ik ook vooral niet doen, maar je bent op een "webwinkel" forum. Vandaar dat alle posts "webwinkel" gerelateerd zijn :wink:
~ Yvo

20
Oké, hartstikke bedankt voor de extra toelichting. Ik neem de website nog even door de komende 96 uur, maar ik denk dat het me nu al volledig duidelijk is. Ik kijk even naar het type producten die jij aanbiedt, die ik dus zou kunnen verkopen, en even kijken of ik daar affiniteit mee heb. Het klinkt in ieder geval super aantrekkelijk, echt waar. Ik houd er van om te handelen. Misschien is het inderdaad beter om een wewinkel te openen hiervoor. Desnoods een gratis webwinkel bij Biedmeer omdat ik niet direct wil investeren. Ik ga verder leren over dropshipping en ik zal wat vragen stellen op dit forum. Nu ik al het een en ander afweet van dropshopping, mede door jouw informatie verstrekking, zal ik deze kennis weer delen met anderen. Tot horens. @maureen, sorry voor het kapen van je topic (wat ben ik een dief hè :evil: :) ) mocht je nog vragen hebben, plaats gerust hieronder. Misschien kan ik jouw vragen gedeeltelijk beantwoorden.
[url=http://bit.ly/webwinkelstarten]Webwinkels tegen de allerscherpste tarieven[/url] NB: Ik ben zelf niet werkzaam bij ShopTrader of in welk verband dan ook betrokken bij deze onderneming. Dit betreft enkel een doorverwijzing naar ShopTrader's website.

Re: Webwinkel

21
Maureen Visscher schreef:Ik wil een webwinkel beginnen maar ben er nog niet uit welke ik zal huren wie heeft ervaring met wiebiedmeer of met mijnwebwinkel.

Gr Maureen
Zelf heb ik mijn webwinkel via biedmeer.nl lopen

Re: Webwinkel

22
ik heb even meegelezen, en @Ugo, ik was me ook al wat op dropshipping leveranciers aan het orienteren. heel goed dat ik dit topic even lees :D

wat ik me afvraag: gebruiken jullie standaard die verzendkosten? want als het iets kleins bevat, hanteren jullie dan ook brievenbuspost tarieven?

kan ik ook zelf bij jullie voorraad inkopen net als bij een ``gewone``leverancier ? (niet dat dat handig is trouwens.)