ff voorstellen

1
Blijkbaar is mijn voorsteltopic verwijderd van gisterenavond. Bij deze terug.

Ik ben Olivier, afkomstig uit Antwerpen (België). 2 jaar geleden ben ik begonnen met een Spaanse en Zuid-Amerikaanse receptensite daar ik een liefhebber ben van deze keukens alsook ik een fervente kok ben (nog in opleiding voor hulpkok). De website La Cocina werd gestart.

Begin dit jaar heb ik mijn diensten uitgebreid namelijk naar kookworkshops geven aan groepen en bedrijven. Meestal kreeg ik dezelfde vragen vanwaar ik mijn producten haal en dergelijke.

Ben ik nog niet lang geleden begonnen met het zoeken van een groothandel van Guarana Antarctica daar dit een lekker exotisch drankje is van Brazilië. Uiteindelijk 1 gevonden om mee te beginnen.

Momenteel is mijn webshop een soort registratiepagina met promoprijzen dat ze later via de echte webshop kunnen aankopen met hun unieke code dat ze gekregen hebben via bevestigingsmail.

Op termijn wil ik mijn assortiment uitbreiden naar andere producten.

Spaanse en Zuid-Amerikaanse recepten
Webshop Guarana Antarctica

Ik hoop veel hulp te krijgen in dit nieuwe avontuur als beginnende webwinkelhouder. :)
Spaanse recepten en Guarana Antarctica

Re: ff voorstellen

3
Jan Speelgoedboer schreef:Welkom op dit forum, hopelijk voldoende ingrediënten te vinden voor je eigen ontwikkeling ;)
Beste Jan. Bedankt voor de verwelkoming. Ik hoop uiteraard ook de speciale ingrediënten te vinden voor een succesvolle webwinkel op te starten en te onderhouden alsook uit te bouwen.
Spaanse recepten en Guarana Antarctica
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: ff voorstellen

7
PeterPastoor schreef:Dat zijn de enige producten die je aanbiedt? En dan ook nog allemaal in de aanbieding? :)
Dit zijn momenteel de enige producten die ik aanbied. Binnenkort komen er nog bij. Ik ga het allemaal product per product bekijken. Ik wil zeker niet overhaast te werk gaan.
Spaanse recepten en Guarana Antarctica

Re: ff voorstellen

9
PeterPastoor schreef:Ok maar ze zijn allemaal in de aanbieding. Vind ik altijd een beetje raar als ik dat bij een webwinkel zie :)
Het zijn "aanbiedingen". In feite zijn dit gewoon vaste prijzen. Het werkt ergens psychologisch. Ik heb het nog ergens gezien in een grote webshop en deze verkoopt zijn producten als zoete broodjes.
Spaanse recepten en Guarana Antarctica