Welke bank nemen. (transactiekosten)

1
Bij welke bank kunnen we straks het beste een zakelijk pakket nemen?

Ik heb al even snel wat onderzoek gedaan ivm. transactie kosten iDEAL. Mijn voorkeur gaat uit naar de ING. Maar bij de ING mag ik €0,50 per transactie afdragen terwijl bijvoorbeeld de Rabobank hier €0,15 voor berekend.

Wat zijn jullie ervaringen? Wat zijn de mogelijk problemen waar ik later mee te maken zou kunnen krijgen?

Re: Welke bank nemen. (transactiekosten)

4
Daar zit heel veel verschil tussen. Sommigen focussen puur op lage prijs, maar dan duurt het bijv. langer voordat je je geld krijgt en is het systeem niet of moeilijk te koppelen aan je boekhoud software. Anderen focussen meer op service en/of op een breed palet aan betaalmogelijkheden.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Welke bank nemen. (transactiekosten)

8
Daar heb je kassa kosten + transactiekosten, dan ben je als je max. 50 per maand heb wel voordelig uit, maar als je er meer dan 50 per maand hebt betaald je al 25 cent kassa kosten + 35 cent iDEAL transactiekosten.

Re: Welke bank nemen. (transactiekosten)

9
Note schreef:Bij welke bank kunnen we straks het beste een zakelijk pakket nemen?

Ik heb al even snel wat onderzoek gedaan ivm. transactie kosten iDEAL. Mijn voorkeur gaat uit naar de ING. Maar bij de ING mag ik €0,50 per transactie afdragen terwijl bijvoorbeeld de Rabobank hier €0,15 voor berekend.

Wat zijn jullie ervaringen? Wat zijn de mogelijk problemen waar ik later mee te maken zou kunnen krijgen?
Als je goed kijkt naar de tarieven zie dat het een stuk meer dan €0.15 is bij Rabo:

Transacties/mnd Kassakosten pst + iDeal kosten pst
0-50 €0 + €0.35
51-500 €0.25 + €0.35
501-1000 €0.15 + €0.35
>1000 €0.10 + €0.35

Abo bij Rabo is €10/mnd
Mijn abo bij ING is €20/mnd + €0.50/transactie

Maak zelf de rekensom voor je eigen shop. Kan zijn dat je bij een PSP goedkoper uit bent, bijvoorbeeld doordat je geen abo hoeft te betalen.
http://www.cardexchange.com - Magic the Gathering en meer