feedback nieuwe webshop

1
Hallo,

zoude jullie mijn webschop willen beoordelen hij is zins deze maand ingebruik. alleen vallen mij de bestellingen tegen.

ik heb ongeveer 5 visitors perdag wat ik vrijweinig vind ongeacht hoeveel ik ook promoot.

Ik promoot opverschillende plekken diverse foras, beursen en startpaginas

alle tips zijn welkom

2
Klanten komen via Google.

Zorg voor gerichte bezoekers, die op zoek zijn naar het product dat jij aanbied. Alle andere bezoekers zijn nutteloos en kosten je alleen maar tijd en geld.
Gemiddelde websites hebben een conversie-ratio van 1%. Wat wil zeggen, 1 bestelling per 100 bezoekers. Met 5 bezoekers per dag heb je dus potentieel 0,05 orders per dag of 1,5e bestelling per maand.

Bovenstaande is heel kort door de bocht. Wat je in ieder geval wil is goed scoren in Google op de belangrijkste zoektermen van jouw productgroep(en).
[size=75][url=http://www.zonwering-rolgordijnen.nl/rolgordijnen-verduisterend]Rolgordijnen verduisterend op maat gemaakt[/url][/size]

3
Hoi Henzo,

Leuke shop! Sowieso denk ik, dat je na een maand nog geen stormloop moet verwachten. Mensen moeten je zien te vinden en dat kost wat tijd.
En natuurlijk ben je niet de enige op de markt met dit soort producten.
Het is in ieder geval heel erg goed, dat je op verschillende plekken je site promoot!
Je zou eens kunnen kijken of je links uit kunt wisselen. Bijvoorbeeld met mensen, die een goedlopende site hebben over vissen of aquariums. Daar komen vaak ook de mensen, die geinteresseerd zijn in jouw producten.
Je site ziet er verder erg leuk uit. Ik zou de tekst op je homepage wel een beetje veranderen en daarbij niet vergeten om ook leestekens te gebruiken.
Misschien is het ook prettig, om een stukje uitleg op je site te zetten.
Hoe gaat bestellen in zijn werk? En hoe kunnen klanten betalen? En wanneer hebben mensen hun producten?
Ik zag wel, dat je een stukje Voorwaarden had geschreven, maar dat lezen mensen niet zo snel. Ze willen meteen via een link de informatie hebben, die ze zoeken bijvoorbeeld via een link "levering" of "meest gestelde vragen" of "Hoe werkt het" of "betaalwijze".
Probeer de informatie gewoon bijna op de klant zijn bord te serveren :D
Mensen zijn namelijk best lui en als ze niet direct de juiste informatie vinden, dan gaan ze al snel naar een ander toe.
Verder zou een inlog systeem misschien mensen kunnen weerhouden van bestellen....maar dat is natuurlijk per klant verschillend. Er zijn ook mensen, die het juist heel prettig vinden.
Ik hoop, dat je iets aan mijn tips hebt en verder wens ik je natuurlijk heel erg veel succes met je winkel! En de hoop niet opgeven na een maandje hoor :wink:
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

6
SSL is een beveiligde verbinding zodat er geen mensen kunnen meelezen met de klantgegevens die de klant verstuurt naar de server.

Wettelijk gezien ben je dit zelfs verplicht. Er is wel nauwelijks tot geen controle op... maar toch...
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

7
iemand nog een idee hoe ik meer mensen kan bereiken ?

8
eentje schreef:SSL is een beveiligde verbinding zodat er geen mensen kunnen meelezen met de klantgegevens die de klant verstuurt naar de server.

Wettelijk gezien ben je dit zelfs verplicht. Er is wel nauwelijks tot geen controle op... maar toch...
Misschien geheel overbodig maar ik zie het nut niet geheel van een ssl op je webwinkel zitten. Natuurlijk wel voor het betaal gedeelte maar dat loopt normaal gesproken al via een betaal provider welke ssl gebruikt. Maar je voordeur dicht timmeren en de achterdeur wagenwijd open zetten ? Verder is het bij mijn weten niet wettelijk verplicht een ssl certificaat op je webwinkel te hebben.

9
wet bescherming persoonsgegevens art. 13 schreef:De verantwoordelijke legt passende technische en organisatorische maatregelen ten uitvoer om persoonsgegevens te beveiligen tegen verlies of tegen enige vorm van onrechtmatige verwerking.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

10
Hoi Henze,

met mond-tot-mond reclame kom je een eind en het is gratis. Misschien kun je via via wel adverteren in (buurt) bladen en krantjes.. Als je er geld voor over hebt, zou je Google Adwords eens kunnen proberen.

De webshop ziet er overzichtelijk uit, maar ik stoor me aan een aantal dingen:

- Niet alle producten hebben een afbeelding, waardoor het er slordig uitziet.
- De header is echt niet representatief en roept bij mij de drang op meteen weg te klikken. Misschien ken je iemand die wat moois in elkaar kan zetten?

Succes met de verkoop!
Eigen webshop starten? Probeer Shoppagina nu 30 dagen gratis!

Re:

11
Shoppagina.nl schreef:- De header is echt niet representatief en roept bij mij de drang op meteen weg te klikken. Misschien ken je iemand die wat moois in elkaar kan zetten?
bedankt je bedoeld de logo boven de site?

die is nu veranderd.. en de site loopt redelijk geen 100 bestellingen per maand maar het begin is er .. ongeveer 6 bestellingen permaand voor de kleine hoeveel heid producten wat ik nu heb . .

ik heb her en der wat dingetjes veranderd dus ik zou graag jullie mening weer eens horen.
Goedkoop en kwalitatief hoogstaand voer? Dat kan
www.genzobiedmeer.nl