BlackBerry accessoires webshop te koop │40k Euro omzet 2011│

1
Leeftijd site (maanden): 3 jaar en 2 maanden

Maandelijks inkomsten:
- Omzet: € 40.345,- excl. BTW
- Winst (inkoop + overige kosten zoals hosting): € 16.784,-
(Cijfers gebaseerd op de resultaten van januari t/m december 2011)
Er wordt 0,0 aan advertentiekosten besteed. Alle inkomsten zijn volledig uit het gratis zoekverkeer van Google.

De tijdsinspanning per dag:
1 uur per dag voor het inpakken en verzenden van orders.
3 x 15 min per dag voor het beantwoorden van de klantenservice e-mails
0 min per dag promotie
10 min per dag nieuwe producten

Url: Alleen bij serieuze interesse
(Geef door wie je bent, wat je doet en waarom je een geschikte kandidaat zou zijn voor de site. Dit doe ik om "sensatiemailtjes" te blokkeren.

Unieke bezoekers:
2011: 102.227 unieke bezoekers
2012: (tot 31-8-2012) 56.911 unieke bezoekers


Details & stats: Op aanvraag krijg je toegang tot de Analytics Account - Traffic generatie uit gratis zoekverkeer Google

Omschrijving website:
-De webwinkel levert BlackBerry Accessoires & onderdelen aan de consument.
Van beschermhoesjes, batterijen, beeldschermen, frontjes, laders, toetsenborden etc.
-3800 geregistreerde vaste klanten
-2400 geregistreerde nieuwsbrief lezers via nieuwsbrieftool mailchimp.
- GooglePagerank 4 en heeft goede SEO posities. De webwinkel staat op pagina 1 in google voor de belangrijkste keywords.

CMS webwinkel:
Magento:
-Meest toonaangevende webwinkel CMS systeem van het moment. Het CMS systeem is makkelijk in gebruik en is met minimale kennis makkelijk te onderhouden.
-Zeer overzichtelijke pagina's m.b.t. statistieken, actuele bezoekers, aantal verkochte producten etc.
- Eenvoudig producten en categorieën toevoegen/verwijderen of wijzigen.
- iDEAL integratie en Paypal integratie via Payment Service Provider ( ICEPAY)
- Koppeling met vergelijkingssites is mogelijk


De producten:
- De producten die wij verkopen bieden veel voordelen: Geen technische kennis nodig, eenvoudig verzenden en in te pakken, onverwoestbaar materiaal.
Wij verkopen op dit moment 200 verschillende producten van 4 verschillende leveranciers, waarvan twee dropshipment leveranciers zijn.


Winstmarge 50-300%
Winstmarge best verkopende product: 95% 




Prijs: Bieden vanaf 15000 euro
Buy-now: 20 000 euro


Bedragen zijn ex btw en factuur is mogelijk.

De verkoop is inclusief:
Leverancier info
Webwinkel
Domeinnaam
Voorraad met een verkoopwaarde van 10 000 euro ex BTW
Webhostingcontract tot 31-12-2012
Wordpress bedrijfs BLOG: Hier werd in 2009 en 2010 actief waardevolle content geschreven voor Smartphone gebruikers. Met ruim 8300 EXTRA bezoekers per maand. Het bedrijfsblog genereert ook inkomsten via Google Adsense. (bij serieuze interesse inzichten)


Waarom verkopen: Ik heb veel websites in mijn portfolio waardoor ik niet in staat ben om alle potentie uit alle websites te halen. Ik draag het graag aan iemand over die zich er volledig in kan focussen en de potentie verder kan uitbouwen. Voor de webwinkel worden er geen advertentiekosten gemaakt zoals Google adwords.

Re: BlackBerry accessoires webshop te koop │40k Euro omzet 2

3
De omzetcijfers van 2012 kunnen per prive bericht verkregen worden. (Geef door wie je bent, wat je doet en waarom je een geschikte kandidaat zou zijn voor de site. Dit doe ik om "sensatiemailtjes" te blokkeren

De winstcijfers over 2012 zijn nog niet definitief vastgesteld.

Bijzonderheden: De winstmarges zijn in het jaar 2012 gestegen t.o.v. 2011