te koop; paintmyphoto.nl

1
Beste Hr/Mevr,
In 2011 is onze website/business http://www.paintmyphoto.nl ontwikkeld met Joomla. Begin dit jaar is een start gemaakt met de werkzaamheden, die zeer vergelijkbaar zijn met uw werkzaamheden; het na laten schilderen van foto’s door professionele schilders.

Echter, door gebrek aan tijd (paar uur in de week naast full-time baan) heb ik besloten de website/business te koop aan te bieden.

Mocht u een eigen business willen starten waarbij u unieke, persoonlijke en kwalitatief hoogstaande artikelen kunt verkopen, is PaintMyPhoto misschien een uitgelezen mogelijkheid. Wij werken zonder voorraad en met dropshipments, dus is di teen erg klein risico en vergt weinig tijd qua handling.

Op dit moment krijgen we met weinig inspanning ongeveer 10 aanvragen per maand. Doordat we onze processen optimaal hebben ingericht hebben we een marge van 40-60% op de schilderijen. Promotioneel is er niet erg veel gedaan (Adwords, Facebook, Marktplaats) wat direct het potentieel van de business aangeeft mocht hier meer aandacht aan besteedt worden.

Bij deze zou ik u dus willen vragen of u geinteresserd bent in een overname van PaintMyPhoto om uw business op te starten. De overname zou dan een total package kunnen betreffen (website + CRM systeem, lopende werk-files (incl. facturen, offertes etc.), contacten verschillende partijen, debiteuren en crediteurenadministratie, KvK, financien, marketingplannen). Of alleen de website + CRM systeem. Over de prijs zou nader onderhandeld moeten worden.

Meer informatie kan evt verzorgd worden (screenshot bezoekers analytics etc..).

Mocht u interesse hebben kunt u contact opnemen met mij op 06-43820079 of op mijn prive mail maikelheijnemans@gmail.com

In afwachting van uw reactie,