Hoi!
Ik kom me even netjes voorstellen, voordat ik ga reageren op al jullie posts.
Ik ben 25 jaar, een jonge vrouw. Ik ben eigen interior designer, en heb al een aantal jaren mijn eigen bedrijf gehad. Helaas heb ik een chronische ziekte waardoor ik niet meer kan lopen, en ook niet meer kan werken. Uiteindelijk heb ik besloten om een webwinkel te beginnen. Niet omdat ik denk dat het meer een soort hobby is, maar omdat ik dit makkelijk vanuit huis kan doen, en mijn tijden zelf wat beter kan bepalen. Ook vind ik het leuk dat ik nu wat allang een hobby was kan omzetten in een bedrijf. Het was of een uitkering of wajong, of iets vinden wat ik toch kan doen. Ik word helemaal gek alleen thuis als ik niks te doen heb, met ziek zijn en beter worden kan je ook maar een beperkt aantal uren in de dag vullen. Dus ik ben heel blij dat ik dit sinds een tijdje weer te doen heb. Eindelijk weer werken!
Ik heb al meerdere bedrijfjes en projecten opgezet dus ik weet wel al dat ondernemer zijn iets voor mij is. Nu nog een webwinkel!
Re: Hoi! Ik ben hier nieuw!
2Ok dan!
Heftige opening gelijk.
Maar goed, welkom op dit fijne forum.
Handig als je weet wat ondernemen is. Nu dan wellicht meer verdiepen in een webwinkel opzetten.
Ik heb, toen ik de tijd had, ook een aantal webinars bij Eduvision gevolgd. Misschien voor jou ook wel handig
Heftige opening gelijk.

Maar goed, welkom op dit fijne forum.
Handig als je weet wat ondernemen is. Nu dan wellicht meer verdiepen in een webwinkel opzetten.

Ik heb, toen ik de tijd had, ook een aantal webinars bij Eduvision gevolgd. Misschien voor jou ook wel handig
Re: Hoi! Ik ben hier nieuw!
4Welkom Robyne! Hou het forum in de gaten, maak vooral gebruik van de functie, er is veel informatie hier te vinden.
Succes met je onderneming!
Succes met je onderneming!
Webshops, websites en grafische vormgeving. Portfolio op http://www.desse.nl
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!