IDEAL betaling wel ontvangen geen bestelling in systeem

1
Hallo,

Ik heb een klein webwinkeltje met het systeem van opencart, en IDEAL gaat via Sisow.

Sinds vandaag komen de IDEAL betalingen wel binnen maar zie ik hier niks van terug in opencart.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben? of gaat er alleen bij mij iets fout. Erg vervelend want ik weet nu niet wat de klanten besteld hebben. En heb geen contact informatie.

Iemand idee wat er aan de hand kan zijn?


#edit ik kan gelukkig bestellingen terug vinden onder het kopje afgebroken bestellingen.

Re: IDEAL betaling wel ontvangen geen bestelling in systeem

2
Toevallig vorige week ook een keer last van gehad. En ver daarvoor ook een keer.
Ik maak gebruik van Prestashop en Sisow.

Ik controleer bij sisow of het ook echt betaald is. Ik kan in mijn systeem zien wie welke winkelwagen heeft aangemaakt en ik ga ervan uit dat het bedrag dat is betaald bij de desbetreffende winkelwagen hoort. Op basis daarvan maak ik een bestelling aan.

Misschien weet Sisow meer te vertellen!?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.