Hallo Nieuw hier

1
We hadden een webshop op luondo.
Die ik maar ga dicht gooien denk want daar kwam toch niemand.
Weet iemand nog waar je goedkoop een webshop kan bouwen?
Want ik denk wel dat als het loopt , het ook goed loopt, maarja niet zoveel positieve ervaring met webshops.
Dus mensen graag tips voor ons :o :shock: :lol:
wij maken airbrush producten:

http://www.airbrushtexel.hyves.nl

http://www.facebook.com/airbrushjeffrey.kamp

we verkopen nu alleen via fb en hyves en willen dat ook graag goekoop doen via webshop

Re: Hallo Nieuw hier

2
Welkom, leuk plaatsje, cocksdorp.. Ik zal vast niet de eerste zijn die dat zegt.

Ik ben niet echt bekend met het concept.. Je gaat bij mensen langs en doet dan iets op de muur airbrushen?
Kijk eens bij webwinkel onder licentie, daar kun je gratis / goedkope webwinkels maken. Misschien ook een tip om bij facebook een winkel te openen, ik zie nu geen bestelmogelijkheid.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Hallo Nieuw hier

5
Welkom op het forum.

Ik heb het idee dat jullie meer een dienst (airbrushen) leveren dan daadwerkelijk een product verkopen.

Leveren jullie klanten zelf de producten die worden geairbrushed of kopen jullie deze in, airbrushen het en verkopen het?

Als het alleen een dienst is zou ik niet adviseren om een webshop te beginnen maar een website met een "portfolio" en "diensten" online te plaatsen. En via de website klanten binnen te halen.

Als jullie daadwerkelijk producten willen verkopen via een webshop kunnen wij wel een webshop voor jullie opzetten. Onze webwinkel software scoort zeer goed in Google waardoor je dagelijks organische bezoekers krijgt zonder te adverteren op Google, etc. Een aantal voorbeelden:

Trefwoord: Problem shirt
Positie: #2 op Google
Webshop: troll-shirts.nl

Trefwoord: Me gusta shirt
Positie: #4 op Google
Webshop: troll-shirts.nl

Trefwoord: Android Mini PC
Positie: #8 op Google
Webshop: Tabletuniverse.nl
Je eigen webwinkel starten met Shopotheek!

Re: Hallo Nieuw hier

6
Hallo jeffrey,

Welkom!

Als ik zo die hyves en facebook pagina bekijk, krijg ik eerlijk gezegd het gevoel dat er een 14-jarige achter zit. Wellicht is dat iets om naar te kijken.