Wij kregen afgelopen week een bestelling van bijna €1000,- . Betaling via bankoverschrijving. Werd onder een naam van een party centre besteld. Mobiele nummer werkte niet. Heb restaurant opgezocht en gebeld en de opgegeven naam kenden ze daar niet.
Wel wisten ze mij te vertellen dat een maand geleden iemand hen ook al belde. Een slager, die wel degelijk gedupeerd was.
Nu heb ik een ip-adres. Kan natuurlijk achter een proxy zitten. Kan ik aangifte doen hier van? Wordt daar iets mee gedaan?
Re: Poging tot fraude
2Heeft er wel een betaling plaatsgevonden en/of heeft levering plaatsgevonden?
Of is het een bestelling die niet betaald en nog niet geleverd is?
Of is het een bestelling die niet betaald en nog niet geleverd is?
3Niet betaald en niet geleverd. Maar wel een valse bestelling.
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
4Er is niets ontvreemd of ander strafbaar feit gepleegd.
Er is slechts een bestelling geplaatst die hoogstwaarschijnlijk nooit betaald wordt en daarom dus ook niet uitgeleverd wordt.
Als je er al werk van zou willen maken dan wordt het een civiele procedure lijkt mij. Dus naar je advocaat en dan de tegenpartij aanklagen. Maar de tegenpartij is niet bekend in deze..
Er is slechts een bestelling geplaatst die hoogstwaarschijnlijk nooit betaald wordt en daarom dus ook niet uitgeleverd wordt.
Als je er al werk van zou willen maken dan wordt het een civiele procedure lijkt mij. Dus naar je advocaat en dan de tegenpartij aanklagen. Maar de tegenpartij is niet bekend in deze..
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
5True.....ben iig blij dat ik onderzoek gedaan heb
Onderbuikgevoelens kloppen vaak haha

Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!