Kosten per betaaloptie

1
Ik wil in Magento voor een bepaalde betaaloptie extra kosten in rekening brengen. Weet iemand of het mogelijk is dit apart in te stellen in Magento? Ik heb al want rondgekeken, maar ik ben tot dusver geen goede oplossing tegen gekomen.
Koop je piercing, navelpiercing, tongpiercing of andere piercings op || Onlinepiercingskopen.nl.

Re: Kosten per betaaloptie

2
De extensie Fooman Surcharge lost dit probleem voor je op. Let wel op dat je bij een eventuele boekhoud koppeling hier rekening mee moet houden en een aanpassing moet (laten) maken. Anders klopt je boekhouding niet meer (eigen ervaring...).

Re: Kosten per betaaloptie

3
He Rudy,

Bedankt voor je reactie!

Wat gaat er precies mis in de boekhouding wanneer je gebruik maakt van de module? Nu doe ik nog alles handmatig, maar wil op korte termijn wel een dergelijke koppeling gaan gebruiken met Reeleezee.
En zou jij de aanpassing evt. willen verkopen? (op dit moment nog niet nodig, maar wel handig om te weten voordat ik zelf een scripter inhuur).
Koop je piercing, navelpiercing, tongpiercing of andere piercings op || Onlinepiercingskopen.nl.

Re: Kosten per betaaloptie

4
De koppeling heb ik zelf niet gemaakt. Ik ben zelf niet zo technisch dat ik het zelf kan. Wat er exact moest worden aangepast weet ik niet, maar het probleem zat hem erin dat de extra kosten niet werden meegenomen, maar wel door de klant betaald werden. Dan was er dus een hoger bedrag aan inkomsten dan de geregistreerde omzet.

Wij werken overigens met een Exact online handel koppeling van Dealer4Dealer op onze Magento webwinkels.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.