subcategorieen op categoriepagina

1
Hallo,

misschien kan iemand mij helpen.
Ik ben bezig om mijn webshop op te bouwen.
Ik kom alleen ergens niet uit.

Ik zou graag willen dat alle subcategorien van een bepaalde categorie onder elkaar komen op die categorie pagina.
het static block is geplaatst, dus datis het probleem niet. Alleen de code voor de inhoud is het probleem.
Als ik bijvoorbeeld deze categoriepagina heb: http://www.lingerie-heaven.nl/lingerie/ ... etjes.html Zou ik graag waar de tekst staat "Hier graag alle categorien" de subcategorien setjes, babydoll, bikini etc willen hebben staan.


Wie kan mij hiermee helpen?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: subcategorieen op categoriepagina

5
Maverickje schreef: Kan je me misschien vertellen hoe ik dit netjes krijg?
Ik zie nu niets meer staan, maar als je het uiterlijk anders wilt hebben kan dat met de toevoeging van CSS. Hoe je dat moet doen is wat lastiger, zeker als je hier niet bekend mee bent. Het is niet even een code kopiëren en klaar...

Je kan misschien nog kijken naar een kant en klare extensie. Dan ben je wellicht sneller klaar.