Ook even voorstellen www.babiezpresent.nl

1
Hallo allemaal,

Middels deze weg wil ik mezelf hier ook graag voorstellen!
Ik ben Joyce en heb na lang wikken en wegen, samen met mijn man, besloten om toch de uitdaging aan te gaan en te starten met een webshop naast mijn huidige baan!

Onze shop is gericht op cadeaus voor zwangeren (familie, vrienden, personeel e.d.) en kraamcadeaus (ook weer voor iedereen wie in aanmerking komt :)).
Daarnaast hebben wij ook nog losse producten in de verkoop.

Het is de bedoeling om de aantallen producten uit te gaan breiden, voor zowel de cadeau's als de losse producten. Maar dit zal pas echt goed uitgebreid gaan worden als de site straks al even online staat... eerst maar een bezoekers trekken en de marketing er op loslaten!

Kijk gerust eens op onze site: http://www.babiezpresent.nl en laat weten wat je ervan vindt! alle tips & trics en positieve opbouwende kritiek is welkom!

Groetjes,
Joyce
Babiezpresent
http://www.babiezpresent.nl

Re: Ook even voorstellen www.babiezpresent.nl

3
Hoi,

Wellkom op het forum. Wat met ten eerste opvalt is de lettertype die je gebruikt voor je webwinkel "Comic Sans".

Daarnaast is je webwinkel nogal "Roze". Ik zou zelf wat meer afwisseling in kleuren nemen en niet door alleen witte lijnen het linkermenu van de rechter inhoud scheiden. Ook is het veel interessanter voor de bezoekers als je op de voorpagina gelijk al producten (met afbeeldingen) kunt bekijken.

Veel bezoekers bepalen gelijk op de homepagina al of ze de website verder willen bekijken of niet. Op jou homepagina is er geen verleiding om door te klikken naar de overige pagina's Wellicht is het wel leuk om een aantal grote afbeeldingen van producten te plaatsen op de homepagina.

In ieder geval succes met de webwinkel. Voor zover ik weet is er best veel concurrentie op het gebied van zwangerschap & kraamcadeau's, dus probeer uniek te zijn!
Je eigen webwinkel starten met Shopotheek!

Re: Ook even voorstellen www.babiezpresent.nl

4
Bedankt voor jullie reacties! Hier heb ik wat aan.

Ik ben druk bezig een mooie collage te maken voor de homepage, zodat direct zichtbaar is hoe, wat en waar... met natuurlijk als doel de klanten zo lang mogelijk op de site te houden!
Tussentijds zal ik losse productfoto's plaatsen.

Maar wat bedoel je met het lettertype? is dit niet goed?
En je geeft aan Roze... maar de site is paars... dit zie ik op diverse pc's terug komen zoals het zou moeten zijn, dus deze begrijp ik niet helemaal of ik moet blond zijn ;)

Nogmaals bedankt voor jullie reacties!

Groetjes,
Joyce
Babiezpresent

Shopotheek schreef:Hoi,

Wellkom op het forum. Wat met ten eerste opvalt is de lettertype die je gebruikt voor je webwinkel "Comic Sans".

Daarnaast is je webwinkel nogal "Roze". Ik zou zelf wat meer afwisseling in kleuren nemen en niet door alleen witte lijnen het linkermenu van de rechter inhoud scheiden. Ook is het veel interessanter voor de bezoekers als je op de voorpagina gelijk al producten (met afbeeldingen) kunt bekijken.

Veel bezoekers bepalen gelijk op de homepagina al of ze de website verder willen bekijken of niet. Op jou homepagina is er geen verleiding om door te klikken naar de overige pagina's Wellicht is het wel leuk om een aantal grote afbeeldingen van producten te plaatsen op de homepagina.

In ieder geval succes met de webwinkel. Voor zover ik weet is er best veel concurrentie op het gebied van zwangerschap & kraamcadeau's, dus probeer uniek te zijn!
http://www.babiezpresent.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Ook even voorstellen www.babiezpresent.nl

5
Hoewel het er wel zeer vrolijk uitziet (iets wat wel goed is voor een site in deze branche), is het ook wel erg druk. Een wit lettertype op een paarse achtergrond leest wat onprettig en ik zou - zoals hierboven staat - een ander lettertype gebruiken. Als je een rustigere achtergrond kiest (misschien toch maar gewoon wit), komen de foto's van de producten ook meer naar voren.

Voor wat betreft de marketing zou ik zoeken naar websites die zich richten op baby cadeaus en/of moeders. Zoek maar eens op mama marketing; daar vind je wel wat leuke tips.

In ieder geval veel succes!