mijn shopje in wording

1
Hoi,

Ik ben bezig met een webverkoop op te starten met de mogelijkheid om bij mijn thuis te komen.

Mijn passie? Kleine kraaltjes :D

Ik ben hier terecht gekomen omdat ik leveranciers zoek, maar ik geloof dat ik hier veel kan leren!

Groetjes

Debbie
Ilejas-kraaltjes-shop.blogspot.com

Re: mijn shopje in wording

2
Dag Debbie,

Welkom op het forum. Is het de bedoeling dat je nog een echte webwinkel op gaat zetten met een online betaal module of wil je alle bestellingen via de mail laten lopen. Want zo moeten je klanten eerst een offerte aanvragen voordat ze weten wat het gaat kosten.

Je bezoekers zullen dan snel geneigd zijn om een andere webshop te bezoeken en direct te bestellen op de webshop van je concurrent. Zo loop je wel potentiële klanten mis. Het merendeel van de overige webshops die ook sieraden verkopen hebben namelijk een online betaalmodule waar het gehele bestelprocedure geautomatiseerd is.

Er zijn wel veel webshops die zelf gemaakte sieraden verkopen. Hoe wil jij je gaan onderscheiden?
In ieder geval succes!
Je eigen webwinkel starten met Shopotheek!

Re: mijn shopje in wording

3
Bedankt!

De prijzen komen er wel bij te staan. En de verzendkosten ook. Alleen geen geautomatiseerd systeem. Misschien komt dat wel ooit, maar ik wil ook de mogelijkheid onderstrepen dat kopen aan huis mogelijk is.

Hoe wil ik me onderscheiden? Door net niet de kleuren te nemen die je overal al vindt. :D