Stel mij graag even voor

1
Ik ben Liranda en heb Sara onlangs gezien. Ben moeder van 2 kids die inmiddels de deur uit zijn. Ik werk 20 uur p.w. en heb zat tijd over. Deze tijd wilde ik een leuke invulling gaan geven.

Na lang overleg en voorbereiding ben ik samen met mijn man een webwinkel begonnen. Wij verkopen Bolsius kaarsen, windlichten. kandelaars en theelichthouders.

Ja waarom kaarsen en geen knijpers. Nou dat is niet zo moeilijk. Ik ben een gevoelsmens en ben dol op huiselijk sfeer en daar horen deze producten bij.

Ben er overigens wel achter gekomen dat het opstarten van een bedrijf geen appeltje eitje is. Je moet je echt goed voorbereiden en daar hebben wij maanden voor nodig gehad. Ik ben ook een type die wanneer zij iets doet het ook echt goed wil doen.

Een droom is uitgekomen om iets voor mijzelf te beginnen. Nu gaan wij er keihard aan werken om er echt een succes van te maken.

Ik hoop jullie nu iets van mij weten.

V. gr

Liranda
Kaarsen-online.

http://www.kaarsen-online.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.