3
Ja natuurlijk. Ik heb een nagelstudio met bijbehorende website. Op die website heb ik ook een kopje met webshop en daar wil ik hem graag onder hebben.

Gr. Elizabeth

4
Elizabeth,

het makkelijkste zou zijn een subdomein waarop je webshop draait en dan de button op je website linken aan het subdomein.

Bijvoorbeeld: winkel.domein.nl of www.domein.nl/winkel

edit: ik zie op je website dat je niet heel veel extra informatie hebt staan.
Je zou er ook voor kunnen kiezen de informatie pagina's te verwerken in je webshop.

Een aparte foto pagina in je CubeCart site documents, de prijslijst is natuurlijk niet meer nodig omdat je prijzen bij je producten staan, een contact formulier en de algemene voorwaarden kun je ook in je webwinkel verwerken.

Dit is natuurlijk afhankelijk van je eigen wensen...maar wel een mogelijkheid!
~ Yvo
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

6
De naam van de webshop is ook www.studionagelnieuw.nl/webshop. Ik weet alleen niet hoe ik deze nu aan mijn eigen site moet linken.
Je hebt helemaal gelijk dat er weinig info staat op mijn eigen site daar moet ik ook aan werken

Gr. Elizabeth

8
Nou ik heb het nu helemaal voormekaar. ik had webshop.html opgezocht en veranderd in wat jij zei en nu ben ik de webshop kwijt. Ik hoop dat ik dit ongedaan kan maken of moet ik em opnieuw installeren

9
Voor webshop/index.html te bereiken dient er een "mapje" te zijn met de naam webshop... hierin staat dan het "bestand" index.html
~ Yvo

10
oke die heb ik veranderd naar php en nu is de link op mijn eigen site staat pagina kan niet worden weer gegeven en als ik op de webshop zelf kijk is die veranderd wat er op de html stond, dus eigenlijk is de hele webshop weg

11
Elizabeth,

als je mij per mail even de gegevens voor FTP geeft wil ik wel even voor je kijken?

Mijn e-mail: info(at)startict.com
~ Yvo

12
Ik ben hier erg nieuw in, je wilt mijn inlog om in de files te kijken?