Piloot webwinkels gezocht !!

1
Hallo,

Wij zoeken piloot webwinkels :!: die zich willen registreren op http://www.storites.nl voor het gebruik van deze nieuwe startup die binnen enkele weken online zal gaan.

Storites is een nieuw e-commerce platform dat binnenkort online gaat met zijn piloot-versie.

Via Storites verzamelen en ordenen online shoppers hun favoriete producten en (web)shops, krijgen ze gerichte aanbiedingen en informatie.

(Web)Shops kunnen via Storites hun producten verkopen. Zij krijgen via Storites extra visibiliteit, nieuwe communicatiemogelijkheden en aangepaste e-commerce tools.

Re: Piloot webwinkels gezocht !!

4
Ik vind het best een mooi concept. Krijg regelmatig klanten aan de lijn, die vragen goh heb ik ... product bij u gekocht 11 maanden geleden?. Meestal als het kapot is natuurlijk. Maar wat kost het, wat is het verdien model?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Piloot webwinkels gezocht !!

5
i-mobile schreef:Ik vind het best een mooi concept. Krijg regelmatig klanten aan de lijn, die vragen goh heb ik ... product bij u gekocht 11 maanden geleden?. Meestal als het kapot is natuurlijk. Maar wat kost het, wat is het verdien model?
Dank u.
Wel, binnenkort komt dus de eerste versie online.
Die fase beschouwen wij als een pilootfase (vooraleer onze 2e versie online zal komen) en we laten die 12 maanden duren.

Basisregistratie voor een webwinkel en plaatsen van een beperkt aantal producten zal sowieso ook altijd gratis blijven.

Tijdens de pilootfase zal bovendien een gratis pilootabonnement kunnen worden genomen die meer mogelijkheden biedt dan de basisregistratie.


Bedoeling daarvan is om zoveel mogelijk webwinkels de kans te geven, kennis te maken met ons nieuw platform.