Brievenbus zending naar België

1
Is er iemand die al ervaring heeft of mij kan adviseren over verzendingen naar België. Het gaat voornamelijk (ongeveer 95% van de bestellingen) om zendingen die door de brievenbus passen. Voor alsnog 2 bestellingen gehad uit België en deze heb ik per pakket door PostNL laten versturen, puur omdat ik nog geen betere, duidelijke andere optie kon vinden. Maar natuurlijk weet ik ook dat dit niet de beste optie is. 6,95 aan verzending betalen voor een product van 10 euro, dat kan beter denk ik dan.

Nu lijkt het mij handig om me hier ondertussen in te verdiepen en vraag één of meerdere van de lezers om een gepast advies! Uiteindelijk wil ik me ook meer gaan focussen op België, maar dan moet ik wel alles weten.

Ik ben jullie alvast zeer dankbaar!

Met vriendelijke groet,

Krovara
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Brievenbus zending naar België

7
Bedankt voor jullie handige input, deze is veel meer waard dan die van een expert van de klantenservice PostNL Zakelijk.. Maar dat terzijde.

Ik zit nu dus hier even te kijken.

https://digitalepostzegel.postnl.nl/

Kan het kloppen dat als ik thuis alles wil printen (voor Belgische brievenbus zendingen), ik deze speciale printer nodig heb?

En mocht ik deze niet willen aanschaffen ik dan alsnog naar een PostNL Servicepunt moet om daar alles te regelen, waar ik dan soms in rijen moet gaan wachten, daar waar ik hier geen zin en tijd voor heb.

Ik print nu al mijn Nederlandse post labels wel zelf uit. Maar dat doe ik hier: https://onlineverzendservice.postnl.nl/

Misschien is zo'n printer wel een goede investering aangezien ik toch steeds meer begin te groeien. Want neem aan dat ik met deze printer dan ook alle Nederlandse zendingen mee kan doen en frankeren.

En hoe zit het vervolgens, na printen van die digitale sticker, met de adresgegevens van de ontvanger. Moet ik deze nog zelf toevoegen aan het pakket dmv een andere sticker bijv.

Hoor graag van jullie.

Thanks voor de support!

Re: Brievenbus zending naar België

8
Je hebt inderdaad zo'n labelwriter nodig als je digitale postzegels wilt printen.

Ik doe in principe alle verzendingen via online verzenden. Nadeel echter is dus van online verzenden dat buitenlandse brievenbuspost nog niet mogelijk is.
Alleen hiervoor gebruik ik dan de digitale postzegel. Je moet dan inderdaad nog wel een aparte label uitprinten voor het adres.
http://www.scentdelight.com

Re: Brievenbus zending naar België

9
Wij versturen naar Belgie ook altijd via brievenbus post. Tevens betalen wij voor de verzendkosten en niet de klant in onze webshop.
Bestellen ze meer dan wordt er automatisch een pakket verstuurd.
Wij hebben ook een dymo labelwriter waar wij ook de priority postzegels mee uitprinten en deze meteen op de zending kunnen plakken.
Hop de brievenbus in en binnen 2 werkdagen netjes in Belgie afgeleverd.
www.packlikeapro.nl ruimste keuze in Packing Cubes en reis opbergers.