Social Media advies/coaching, e.a., voor webwinkels

1
Als Social Media consultant biedt ik verschillende diensten aan die kunnen helpen bij het gebruik van Social Media voor webwinkels.


Social Media Coach "follow up"
Je kan mij bijvoorbeeld inhuren als Social Media Coach op jaarbasis (of voor periode van minstens 6 maanden)
Afhankelijk van het type coaching kan je mij al inhuren vanaf 8€/maand tot maximaal 70€/maand
Coaching houdt in dat je met al jou vragen ivm gebruik van Social Media voor jou webwinkel bij mij terecht kan via email, Facebook of twitter.


Social Media rapport
Indien U reeds enige tijd aanwezig bent op Social Media om Uw zaak te promoten. Dan kan u bij mij eveneens een onafhankelijk rapport bekomen.
Daarin analyseer ik jou aanwezigheid op Social Media gedurende de voorbije 6 maanden en geef ik jou tips/advies op maat van Uw onderneming en zaak.
Ideaal om te weten of je al dan niet correct en goed bezig bent op Social Media.
Een 6-maandelijks rapport kan al bekomen worden vanaf 70,- euro


Pakket onderhoud Social Media (Basis of Pro)
Hierbij wordt er naast Coaching (die sowieso inbegrepen is) ook effectief mee ingestaan voor het beheer van telkens maximum 3 sociale netwerkenwaarop Uw onderneming/zaak op aanwezig is.
Dit houdt ondermeer in het posten van statusupdates en berichten, het spamvrij houden van Uw profiel, het reageren op vragen en opmerkingen via jou sociale media kanalen
+ het uitbreiden van uw netwerk door strategisch volgen/terugvolgen en reageren op vriendschapsverzoeken.


Opzetten contentplan
Hierbij wordt voor een periode van 6 of 12 maanden een contentplan opgezet die moet dienen al hulpmiddelen voor het posten van goeie en efficiënte content op een social media kanaal (zoals bvb Facebook)
Het is immers niet alleen belangrijk om aanwezig te zijn op Social Media. Het is nog veel belangrijker om inhoudelijke goeie berichten te posten en om op die manier een goeie interactie/communicatie op te zetten met jou klanten en potentiële klanten.

Indien je meer informatie wenst aangaande deze diensten of een uitgebreid overzicht wenst van alle diensten die ik als Social Media Consultant kan aanbieden :
Stuur dan gerust een mailtje naar socialmediacoach@telenet.be

Re: Social Media advies/coaching, e.a., voor webwinkels

3
Wouterjan schreef:Ga jij webwinkeliers helpen om het zelf goed op te bouwen? Of het volledig uit handen nemen?

Overigens zou ik zeggen, als mensen vragen over social media hebben. Post ze op het forum :)
Bedoeling is dat ik webwinkeliers help om het zelf goed op te bouwen.

Het kan natuurlijk ook altijd dat ze het volledig uit handen geven omdat ze zelf te weinig tijd
hebben om te spenderen aan Social Media én zich willen focussen op hun hoofdactiviteit. :shock: