Divoza.com Feedback

1
We proberen onze webshop elke dag weer te verbeteren en zijn dan ook blij met een mening van een ander.
Via deze weg wil ik jullie dan ook vragen of jullie onze webshop eens door willen spitten.

Ik ben benieuwd met wat voor verbeterpunten jullie komen.

De webshop is te bekijken via http://www.divoza.com


Heb je een vraag over bepaalde dingen wat met onze webshop te maken heeft, zal ik deze z.s.m. ook beantwoorden.

Re: Divoza.com Feedback

2
Site ziet er erg goed uit, mooi design.
Content zit goed in elkaar en voldoende informatie is aanwezig.
Heb dus alleen maar positieve feedback voor jullie.
Mijn complimenten.
Actief in webshopontwikkeling

Re: Divoza.com Feedback

4
Ik ken jullie site, heb al regelmatig wat besteld.
De site is overzichtelijk en duidelijk met mooie foto's.

Toeval wil dat mijn knol zijn halster stuk heeft getrokken, dus even gespiekt.

Ik ben specifiek op zoek naar een leren halster.
Hé, da's jammer. Bij alle producten is het mogelijk om te sorteren, maar niet bij de halsters?
Dat betekent of een aparte zoekopdracht invoeren of alle halsters doorspitten.
Ook de halstertouwen staat er tussen vermeld. Kunnen die ook niet apart aangeboden worden via een andere subcatagorie?

Verder hebben niet alle producten foto's.

Ik zie ook geen melding voor het gebruik van cookies?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Divoza.com Feedback

5
@ Anyway bedankt voor je positieve feedback :wink:

@ Ricardov : Ik zal dit eens even goed door gaan nemen. Bedankt voor je feedback.

@ Ilonajoy : Leuk dat je regelmatig bij Divoza besteld. Ook blijven doen natuurlijk :wink: . Wat betreft het filteren dat kan inderdaad beter op onze website, hier zijn wij ook mee bezig. Wat betreft de halstertouwen. Deze hebben we juist bij de halsters gezet, zodat de klant kan zien dat die ook verkrijgbaar is in de zelfde kleur bijv. Tevens als ik de halstertouwen apart zet, staat er haast niets in die categorie. Het klopt dat er een aantal producten zijn die geen foto hebben. Deze staan op de lijst voor het fotograferen. Wat betreft het cookieverhaal, dit moet nog geïmplementeerd worden. Bedankt voor je feedback !

Re: Divoza.com Feedback

6
Leuke website maar erg traag, vanuit hobbymatige doeleinden (ja we houden soms tijd over) moeten we ook shoppen voor `Paarden artikelen' maar gaan dan wegens de snelheid naar epple jack :roll:

- Informatie plicht moet wel inderdaad in orde zijn,
- ssl certificaat word gebroken door verkeerde implementatie (dus is af te luisteren) en word niet altijd toegepast (zie nieuwsbrief)
Met vriendelijke groet, Maurice
Fanatiek in Webwinkel software // Maar ook met een Airsoft winkel.

Re: Divoza.com Feedback

7
ff kijken dan.
Eerste indruk; een kledingsite. Daar zijn er al veel van. beetje vreemde sjaal rechts onderin, dat dan weer wel.

Ff beter kijken leert dat ik zie staan Ruiter, Stal, Paard.

Naar Ruiter.
Ziet er allemaal mooi uit, absoluut. Ik weet echter als domme websurfer even niet hoe te navigeren op je site.

Naar Caps, dit omdat er 1 dame in onze stal wat liep te 'zeuren' over d'r cap.
(yup, we hebben ook een pensionstal staan die we geheel verhuren :) )

Je kunt mooi op maten selecteren, da's fijn.
Even spieken naar je Keyword density op deze pagina:
Keyword repeats Density
divoza 15 3.15
veiligheidshelm 8 1.68
horse 7 1.47

Je teksten gaan dan nog niet erg over Caps; dat woord staat maar 3 keer op deze pagina.
Geen Meta Keywords gebruikt.

Je navigatie snap ik soms niet; ik ga naar een andere categorie en wil daar op die sub klikken. dan lukt dan niet en moet ik een nivo dieper?

Hee, chat :)
Leuk, ff aanmelden als Webwinkelbezoeker:

20:07:35 Bedankt voor uw belangstelling. Een van onze medewerkers is zo spoedig mogelijk bij u...

Nou, we w8en af dan hé :)

Klantenservice ziet er ook mooi compleet uit, prima.

Tenslotte nog wat SEO.
Op de home geen goed gebruik van Headings en geen ALT attributes gebruikt.
tekst/html ratio 10% , da's best weinig.
Datzelfde euvel zie ik ook terug komen bij enkele andere pagina's.

Overall goed bezig :)
Videosysteem voor webwinkeliers om seriematig en betaalbaar video te produceren

Re: Divoza.com Feedback

8
we hebben pas van dit jaar eigen paarden dus had heel wat spullen nodig en heb bij diverse webshops spullen besteld omdat ik in het buitenland woon en daar is bijna niks te krijgen.dus heb wel ervaring bij verschillende webshops maar divoza is mijn favoriet.ik ga elke keer eerst kijken of het bij jullie te koop is wat ik nodig heb.
puntjes die ik zelf tegenkwam inderdaad wel de zoekfunctie die is een beetje lastig en jammer dat ik niet met een creditcard kan betalen die buiten europa geregistreerd is maar dat is bij heel veel webshops zo..zelf bij hele grote helaas.
maar verder top site en top service!!

Re: Divoza.com Feedback

9
Jan Speelgoedboer schreef:ff kijken dan.
Eerste indruk; een kledingsite. Daar zijn er al veel van. beetje vreemde sjaal rechts onderin, dat dan weer wel.

Ff beter kijken leert dat ik zie staan Ruiter, Stal, Paard.

Naar Ruiter.
Ziet er allemaal mooi uit, absoluut. Ik weet echter als domme websurfer even niet hoe te navigeren op je site.

Naar Caps, dit omdat er 1 dame in onze stal wat liep te 'zeuren' over d'r cap.
(yup, we hebben ook een pensionstal staan die we geheel verhuren :) )

Je kunt mooi op maten selecteren, da's fijn.
Even spieken naar je Keyword density op deze pagina:
Keyword repeats Density
divoza 15 3.15
veiligheidshelm 8 1.68
horse 7 1.47

Je teksten gaan dan nog niet erg over Caps; dat woord staat maar 3 keer op deze pagina.
Geen Meta Keywords gebruikt.

Je navigatie snap ik soms niet; ik ga naar een andere categorie en wil daar op die sub klikken. dan lukt dan niet en moet ik een nivo dieper?

Hee, chat :)
Leuk, ff aanmelden als Webwinkelbezoeker:

20:07:35 Bedankt voor uw belangstelling. Een van onze medewerkers is zo spoedig mogelijk bij u...

Nou, we w8en af dan hé :)

Klantenservice ziet er ook mooi compleet uit, prima.

Tenslotte nog wat SEO.
Op de home geen goed gebruik van Headings en geen ALT attributes gebruikt.
tekst/html ratio 10% , da's best weinig.
Datzelfde euvel zie ik ook terug komen bij enkele andere pagina's.

Overall goed bezig :)
Bedankt voor je feedback.
De komende maand gaan we flink aan de slag met onze webshop.
Het SEO verhaal staat hierbij op nummer 1. Er moet inderdaad meer tekst op de pagina's en we gaan ook met betere product omschrijvingen aan de slag. Tevens gaan we onze website optimaliseren voor het gebruik van rich snippets.

Re: Divoza.com Feedback

11
Maurice schreef:Vergeet bij prio 1 ook niet een gedeelde plaatst te zetten voor beveiliging (waar je nu faalt en overheids boetes kan oplopen)
Wat bedoel je hiermee ? Als je de cookie wetgeving bedoelt, de balk komt deze week weer online, gaf conflicten.

EDIT: heb het gevonden. Je bedoelt met de nieuwsbrief. Ga hier mee aan de slag. Bedankt.

Re: Divoza.com Feedback

12
Hoi, als ik mij even puur op het uiterlijk van de winkel richt krijg je een 10!!
Maar, zoals eerder terecht opgemerkt, krijg ik het idee op een site voor fashion terecht gekomen te zijn. Eerlijk is eerlijk, mijn ervaring met paarden e.d. beperkt zich tot de pony's bij
slagharen :-), maar als voormalig grafisch vormgever ben ik wel gewend om in "sfeerbeelden" te denken en zou ik eerder paardgerelateerde visuals verwachten, zodat ik mij in één keer in mijn element zou voelen. Temeer omdat in je winkelnaam voor een leek c.q. outsider niets doet denken aan de spulletjes die je verkoopt.
Nogmaals, qua vormgeving erg mooi, fotowerk helemaal ok!
Succes met de puntjes op de ï".